سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفراعلام کرد؛

ثبت بیش از 8 هزار تماس در سامانه 09669

از 26 اسفند 92 تا 7 فروردین 93، 8هزار و 354تماس در رابطه با اطلاع رسانی، پیشنهاد و انتقاد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و جاذبه های گردشگری در سامانه 09669 به ثبت رسیده است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل ازستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 2 هزار و 988مورد همچنان در صدر موضوعات قرار دارد.
 
همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 2 هزار و 213 مورد، جاذبه های گردشگری با 972 مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 854 مورد، سایر موارد با 234 مورد و صدور اسناد 228 مورد، اماکن اقامتی با 645 مورد،  اماکن پذیرایی با 49مورد، دفاتر خدمات مسافرتی با 43 مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.
 
بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور 123مورد شکایت و پیشنهاد در سامانه 09669 به ثبت رسیده است که شامل 37 مورد شکایت از هتل ها و 35 مورد از دفاتر خدمات مسافرتی، 6 مورد از اماکن پذیرایی بین راهی، 2 مورد از اماکن پذیرایی درون شهری، 15 مورد از سایر موارد، 9 مورد از جاذبه های گردشگری، 3 مورد از هتل آپارتمان های بوده است.همچنین 5 پیشنهاد در رابطه با اماکن اقامتی، 1 مورد برای اماکن پذیرایی و 5 مورد برای سایر موارد در سامانه 09669 به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سفر ، شکایت ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.