سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات منطقه یک در سالی که گذشت

نقاط حادثه‌خیز شمال تهران ایمن‌سازی ترافیکی شد

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه یک گفت: با صرف هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد ریال بیش از 7 نقطه حادثه‌خیز در شمال تهران با اجرای طرح‌های ترافیکی ایمن‌سازی شد.

پوریا محمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اصلاح و یا احداث میدان، تعریض گذر و موارد دیگر از طرح‌های اجرا شده است که به متراژ 4 هزار متر مربع در معابر درون‌شهری شمال تهران اجرا شده است.  
 
وی اظهار داشت: این اقدامات در تقاطع‌‌های پرتردد شمال تهران از جمله تقاطع شهید  اعجازی (آصف)- شهید سرلشکر فلاحی (زعفرانیه)، راستگرد خیابان شهید لنگری – بزرگراه شهید بابایی، بزرگراه شهید آیت‌الله صدر – شهید لنگری، اصلاح هندسی میدان نوبنیاد، سبکرو، تقاطع خیابان یاس و موثقی و موارد دیگر انجام گردید.  
 
محمدیان تصریح کرد: اصلاح هندسی بزرگراه شهید بابایی و خیابان شهید لنگری با اهداف ایجاد دسترسی مناسب شهروندان محله اراج و دیگر شهروندان از بزرگراه و افزایش ایمنی در تردد وسایل نقلیه است و در این محدوده راستگرد و اصلاح هندسی ایجاد شد.  
 
وی بیان کرد:‌ در تقاطع خیابان یاس و موثقی در محله امامزاده قاسم (ع) نیز که دارای اختلاف ارتفاع نامناسب و عرض اندک در محل قوس است و خطر تصادف در تردد خودروها هموراه محتمل است و در فصل سرد سال با بروز نزولات آسمانی انسداد این تقاطع مکرر اتفاقی می‌افتاد، ایمن‌سازی و حذف ترددهای خطرسازی با اصلاح هندسی این تقاطع در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفت و اجرا شد.  
 
محمدیان خاطرنشان کرد: اصلاح میدان جهت دسترسی این به خیابان سبکرو از دیگر اقدامات ترافیکی است که طی آن معبری به عرض 9 متر احداث گردید.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حادثه ، شمال ، تهران ، حوادث ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.