سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

رونمایی از سیستم جامع اطلاع رسانی و ارتباط مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

سیستم جامع اطلاع رسانی و ارتباط مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به منظور دسترسی به اطلاعات ضروری در کمترین زمان ممکن، رونمایی و راه اندازی شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری درباره ضرورت راه اندازی این سیستم گفت: امکان سریع دسترسی به اطلاعات ضروری اداره کل و تصمیم گیری در کمترین زمان ممکن از مزیت های سیستم جامع جدید روابط عمومی است.
محمدتقی گنجعلی، با اشاره به مزیت های سیستم تلفن گویا اظهار داشت: این سیستم با هدف تسهیل در برقراری ارتباط اقشار مختلف جامعه با اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است و از این پس فرهنگیان و خانواده های آنان و عموم مردم این استان می توانند از طریق تلفن گویا نظرها، پیشنهادها، پرسش ها و درخواست های خود را در ارتباط با مسائل مختلف آموزشی و پرورشی مطرح کنند .
وی، بر ضرورت پیشرفت روابط عمومی تاکید کرد و افزود: توسعه و تجهیز روابط عمومی متناسب با پیشرفت های فناوری اطلاعات و ارتباطات تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان ها دارد و ما باید به سوی روابط عمومی الکترونیکی پیش برویم.
گنجعلی، ضمن قدردانی از همه افرادی که در راه اندازی این سیستم همکاری کردند، گفت: با پیگیری و تلاش مسئولان اداره کل آموزش و پرورش، مخابرات و فناوری اطلاعات استان و تهران، سیستم جامع روابط عمومی این اداره کل راه اندازی شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این سیستم چهار بخش ورود به سیستم اطلاع رسانی، پرسش و پاسخ، پست صوتی و ارتباط مردمی با روابط عمومی و اداره ارزیابی و پاسخگویی به شکایات و حراست وجود دارد.
محمدتقی گنجعلی افزود: این سیستم از طریق شماره 1820 شهری آماده دریافت نظرها، انتقادها، پرسش ها، پیشنهادهای عموم مردم در زمینه فعالیت های اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری است./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.