سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برند، شناسنامه‌ کامل یک محصول در "صادرات" است

برند مصرف یک محصول از نظر کیفیت،‌استاندارد و شاخص‌هایی است که در سطح ملی و بین‌المللی تولید، عرضه و صادر می‌شود بنابر این برند شناسنامه کامل یک محصول است.

سید راضی نوری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هر محصول تولیدی احتیاج به یک شناسنامه دارد تا میزان کیفیت اش را نشان دهد، افزود: محصول بدون شناسنامه علاوه بر اینکه به عنوان یک محصول صادراتی در بازار‌های جهانی شناسایی نمی‌شود در بازار‌های داخلی هم با مشکلاتی روبرو خواهد بود.

 وی ضرورت توجه به برند در صادرات محصولات کشاورزی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: برند مصرف کامل یک محصول از نظر کیفیت، شاخص‌ها و معیار‌ها و استاندارد‌ها است که برای آن در نظر گرفته شده  که می‌تواند آن را درسطح ملی و بین‌المللی معرفی کند.

 نماینده مردم شوش دانیال در خصوص برخی از برند‌های جعلی افزود: برند باید دارای یک شماره ثبت و مشخص‌هایی خاص باشد تا مصرف کننده بتواند برند اصل و جعلی را تشخیص و از هم افتراق دهد.
 
 نوری خاطر نشان کرد: برند در یک محصول باید تمامی جوانب و معیار‌ها را از نظر کیفیت سلامت محصول، کشاورزی و ارگانیک بودن بر مصرف کننده نشان دهد.
 
وی یاد آور شد: با شناخت یک برندی خاص با مشخصات ثبت شده تقاضا برای آن بیشتر خواهد شد بنابر این توجه به ایجاد برند در صادرات محصولات کشاورزی روز به روز ضروری است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: برند ، محصول ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.