سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفراعلام کرد؛

اقامت در چادر انتخاب اول مسافران نوروزی

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از اقامت بیش از 19 میلیون اقامت شب تا پایان پنجم فروردین‌ماه در هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و سایر مراکز اقامتی، کمپ‌ها و چادرهای مسافرتی خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مرتضی رحمانی‌موحد گفت: از 29 اسفند ماه 92 تا پایان روز پنجم فرودین‌ ماه بیش از 19 میلیون و 899 هزار و 882 نفر در مراکز اقامتی کشور به ثبت رسیده است.

به گفته‌ی او، از مجموع این اقامت‌ها، 28 درصد به چادرهای مسافرتی، 14 درصد به مراکز اقامتی ادارات و خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی، 20 درصد به کلاس‌های مدارس و 14 درصد به کمپ‌های موقت اختصاص داشت. ضمن این‌که اقامت در هتل‌ها و هتل آپارتمانها حدود 5 / 5 درصد و اقامت در منازل استیجاری، 19 درصد بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از هفت میلیون و 243 هزار نفر تا پنجم فروردین از مراکز فرهنگی، جاذبه‌ها و کاخ موزه‌ها در کل کشور بازدید کرده‌اند.

رحمانی‌موحد درباره‌ی با امور نظارتی ستاد هم گفت: بیش از 14 هزار و 552 بازدید نظارتی تاکنون انجام شده است که بیش از 664 تذکر و 135 اخطار به واحدهای متخلف به ثبت رسیده است.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از تشویق 189 واحد فعال هم خبر داد و افزود: از آغاز تعطیلات (29 اسفندماه) تا روز گذشته، بیش از 124 شکایت نیز به ثبت رسیده است که 77 مورد به تعطیلی یا تعلیق منجر شده است.

برچسب ها: چادر ، نوروز ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.