سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

رشد 15 درصدی درآمد در بقاع متبرکه قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: درآمد بقاع متبرکه استان قزوین در سال 92 نسبت به سال 91 رشد 15 درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 
حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی با تشریح عملکرد واحد امور مالی این اداره کل در سال گذشته اظهار داشت: از جمله فعالیت‌های شاخص این واحد در سال 92 می‌توان به تنظیم و تکمیل یک هزار و 700 فقره اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی جهت موقوفات که در سنوات گذشته اشاره کرد که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.
 
 
وی ادامه داد: درآمد موقوفات متصرفی در 6 ماه نخست سال 92 نسبت به دوره مشابه سال 91 رشد 20 درصدی و درآمد 6 ماهه نخست بقاع متبرکه در سال 92 نسبت به دوره مشابه سال 91 رشد 15 درصدی داشته است.
 
 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: با توجه به بارگذاری عملیات مالی و حسابرسی در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه همه اسناد هزینه به صورت به‌ روز توسط اداره تحقیق مشاهده و حسابرسی می‌‌شود در حالی که در سنوات گذشته و در سیستم دستی قدیم جهت حسابرسی نیاز به پایان سال مالی بود.
 
نوروزی بیان کرد: کیفت اجرای نیت واقفین نسبت به سنوات گذشته بسیار بالاتر و به صورت منظم و بر اساس دستورالعمل‌های سازمانی و تخصیص 50 درصد تا 100 درصد اعتبار تملک برای بقاع و اماکن مذهبی شاخص شهرستان‌ها مانند امامزاده علی و ... از دیگر اقدامات انجام شده در این سال در این حوزه است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.