سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به عملکرد شهرداری منطقه 10 در حوزه حمل و نقل و ترافیک

معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 10 گفت: در سال 92 بیش از 3200 نفر از شهروندان منطقه آموزش ترافیک دیدند.

داریوش زرین پور رئیس اداره هماهنگی و ترافیک منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به عملکرد حمل و نقل و ترافیک منطقه اشاره کرد و گفت: به جهت کاهش بار ترافیکی منطقه اقدام به طراحی و اصلاح هندسی 4/2658 متر مربع از معابر منطقه کردیم.

 همچنین تعداد 20 چراغ راهنمایی 470 عدد علائم راهنمایی و رانندگی، 3 پل عابر پیاده مکانیزه، 21 پل عابر پیاده غیر مکانیزه به جهت رفاه حال شهروندان انجام شد.

وی در ادامه افزود: 80 درصد پیشرفت فیزیکی احداث پارکینگ یادگار امام خمینی، احداث ایستگاه حمل و نقل عمومی 3 ردیف 33 متری، اجرای و تعویض 150 متر گاردریل و 11 کیلومتر طول مسیر اتوبوس‌های تندرو از دیگر اقدامات این معاونت در سال 92 بود.

زرین پور در خصوص طرح‌هابی آموزش ترافیک به شهروندان افزود: به 2175 نفر از دانش آموزان در غالب اردو‌های ترافیکی و 1100 نفر از شهروندان اعم از راکبین موتور، رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های تندرو و آموزش‌های ترافیکی داده شد و تعداد 5000 سی دی ترافیکی در بین شهروندان توزیع شد.

گفتنی است، در سال 92 تعداد 16 خطوط تاکسی و 4 خط اتوبوسرانی نیز به ناوگان حمل و نقل شهری منطقه به جهت کاهش بار ترافیکی افزوده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، منطقه ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.