سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود 2000 به اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه موتورهای برقی به برنامه 5 ساله توسعه شهرداری تهران شاره کردسیکلت برقی تا پایان امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی/ محدودیت تردد موتور سیکلت‌ در محدوده طرح ترافیک

مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه موتورهای برقی به برنامه 5 ساله توسعه شهرداری تهران خبرداد.

مسعود رنجبریان  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه موتورهای برقی به برنامه 5 ساله توسعه شهرداری تهران شاره کرد و اظهار داشت: این اعتبار به صورت ارائه تسهیلات و وام در اختیار راکبان موتور سیکلت قرار خواهد گرفت تا جهت برقی نمودن موتورهای خود اقدام نماید.

وی به محدودیت تردد موتورسیکلت در 2 سال اول برنامه 5 ساله اشاره نمود و افزود: مطابق این امر در 2 سال نخست تنها موتورهای برقی اجازه تردد در محدوده طرح ترافیک را خواهند داشت.

 مدیر کل برنامه ریزی توسعه شهرداری از حمل ونقل  ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه براساس بودجه اختصاص یافته 10 هزار موتور تا پایان برنامه 5 ساله به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد  شد، با سهم سال 93 از این تعداد را 2 هزار مورد  عنوان کرد و افزود: البته اجرای نهایی این امر نیازمند تصویب بودجه و ابلاغ آن به شهرداری است.

 رنجبریان تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تسهیلات اعطایی به صاحبان موتور سیکلت‌ها پس  از نهایی شدن  اعتبار از طریق بانک‌های عامل در اختیار آنان قرار خواهد گرفت که  اولویت اول بانک شهر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سهم هر یک از این موتورها و تولید آلاینده‌های متحرک 8 خودرو است اجرایی عنوان این طرح و میزان قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورود ، اعتبار ، حمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.