سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

با حکم تولیت آستان قدس رضوی قائم مقام جدید این تولیت ،منصوب شد .

در حکمی از آیت الله واعظ طبسی، دکتر سعید عبدالحسینی به عنوان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،در حکم آیت الله طبسی به دکتر سعید عبدالحسینی آمده است  اکنون که با هدایت و تفضلات الهی و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی بخشی دیگر از سیاست های اصولی نظام در باره اقتصاد مقاومتی و مؤلفه های ده گانه ی آن از سوی معظم له ابلاغ شده  ، تحقق و دستیابی به این مهم برنامه ریزی دقیق، تدبیری شایسته، اهتمام و تلاشی مطلوب، عزم و همتی استوار و بلند و نگاهی نو، خلاق و عمیق را می طلبد .

تولیت آستان قدس رضوی در این حکم خطاب به دکتر عبدالحسینی ابراز امیدواری کرده است : با اتکاء به خداوند متعال و استمداد از روح مطهّر حضرت رضا - علیه افضل التّحیه و الثّناء ،با بکارگیری همه امکانات بالقوه و بالفعل و استفاده از همه ظرفیت ها و استعدادهای موجود تلاش خود را برای نیل به این مهم انجام دهد .

آیت الله واعظ طبسی در این حکم دکتر سعید عبدالحسینی را برای مدت 4 سال به سمت قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب و از زحمات 8 ساله دکتر سید احمد علوی در مدت حضورش در این سمت قدردانی کرده است.

دکتر سعید عبدالحسینی متولد شهریور 1340در شهر تهران مدارک پزشکی عمومی و تخصصی خود را از دانشگاه تهران دریافت کرده و در مدت 8 سال مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی بوده است .

دکتر سعید عبدالحسینی متخصص جراحی دستگاه گوارش در دوران مدیریتش در بیمارستان رضوی در 2سال متوالی به عنوان چهره ماندگار مدیریت بیمارستانی کشور انتخاب شده است.

دکتر سعید عبدالحسینی در اوج دوران تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا و کشورهای غربی علیه کشور با دستور و حمایتهای تولیت آستان قدس رضوی موفق شد بخش پزشکی هسته ای را با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا راه اندازی کند که نام بیمارستان فوق تخصصی رضوی به عنوان یکی از پیشرفته ترین بیمارستانهای بین المللی در سطح دنیا مطرح شد.

دکتر سعید عبدالحسینی در مدت حضورش در بیمارستان فوق تخصصی رضوی بیش از 90 کنگره بین المللی علمی را برگزار کرده و در اولین حضورش موفق به کسب بالاترین استاندارهای بین المللی بیمارستانهای دنیا ACI شده است./ب


برچسب ها: تولیت ، منصوب ، قائم مقام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.