سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

جابه جایی 121 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان چهارمحال و بختیاری

از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا پایان پنجم فروردین ماه جاری 121 هزار و 146 مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی استان چهارمحال و بختیاری جابه جا شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این تعداد مسافر با 10 هزار و 491 سفر درون و برون استانی مسافرت کردند.
فریبرز کرمی اظهار داشت: از این مجموع، 31 هزار و 222 مسافر با یک هزار و 114 سفر با اتوبوس، 69 هزار و 888 مسافر توسط چهار هزار و 368 سفر با مینی بوس و حدود 20 هزار مسافر توسط پنج هزار سفر با سواری کرایه انجام شد.
وی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان پنجم فروردین ماه جاری 185 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری به وسیله دستگاه های تردد شمار ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش  نشان می دهد.
کرمی افزود: بیشترین تردد در محور شهرکرد به چلگرد با 118 هزار و 609 تردد و کمترین تردد نیز در محور دشتک به بهشت آباد با 12 هزار و 133 تردد ثبت شده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 18 هزار راننده با 11 هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین در 46 شرکت باربری و 44 شرکت حمل مسافر در این استان فعالیت دارند.
در استان چهارمحال و بختیاری یک پایانه باربری، پنج پایانه مسافربری عمومی با مالکیت شهرداری و 11 پایانه مسافربری با مالکیت خصوصی فعال است./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.