سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم

تخصیص "بودجه دانشگاهها" در سال 92 کم سابقه بود

دکتر امید با اشاره به تخصیص بیش از 95 درصد بودجه جاری و بیش از 70% بودجه عمرانی آموزش عالی در سال 92 گفت : تخصیص های سال 92 آموزش عالی رکود چند سال اخیر را شکست.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر محمدحسین امید گفت :  در بودجه جاری برخی دانشگاهها و مراکز آموزشی و پژوهشی تخصیص های بالای 95درصد نیز داشتیم که در این مراکز تا نود ونه نیم درصد بودجه جاری تخصیص یافته است و این در حالی است که تخصیص های بودجه آموزش عالی در سال 91 به طور میانگین حدود 64 درصد بوده است.

وی درباره تخصیص های عمرانی مراکز آموزش عالی نیز اظهار داشت :بودجه عمرانی دانشگاهها و مراکز پژوهشی  در سال 91 به طور میانگین 10 درصد تخصیص یافته بود،  که در سال جاری تخصیص این بودجه در برخی از مراکز تا 75 درصد هم صورت گرفته است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اعلام قدردانی وزارت علوم دانشگاهها و مراکز آموزشی و پژوهشی از دولت تدبیر وامید به ویژه شخص رئیس جمهور، معاون اول وی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی و وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: امیدوارم با این اقدام بسیار خوب دولت، دانشگاهها سال جدید را با مشکلات کمتری آغاز کنند.

 دکتر امید ابراز امید واری کرد : بحشی از کسری های بودجه  مربوط به سالهای گذشته  دانشگاهها و مراکز پژوهشی که رقم آن بالغ بر 12 هزار و 960 میلیارد ریال است، توسط دولت تامین شود. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.