سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسوایی جدید محافظان اوباما

مطبوعات آمریکا اعلام کردند سه مأمور سرویس های مخفی آمریکا که مسئولیت حفاظت از باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور را در سفر به هلند بر عهده داشتند ، به علت زیاده روی در مصرف مشروبات الکلی اخراج و به آمریکا بازگردانده شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن پست، یکی از محافظان اوباما صبح یکشنبه ، روز قبل از ورود رئیس جمهور آمریکا به هلند ، در حالی که به شدت مست بود ، در راهروی هتل آمستردام دیده شد. اوباما به منظور شرکت در نشست سران درباره بحران اوکراین به هلند سفر کرده بود.

سرویس مخفی آمریکا که مسئولیت حفاظت از رئیس جمهور و خانواده وی را بر عهده دارد ، پیش از این نیز در آوریل 2012 به علت فساد اخلاقی و فحشا هنگام سفر اوباما به کلمبیا ، رسوا شده بود.

به نوشته این روزنامه ، در مورد کنونی ، رفتار این مأموران قوانین جدید سرویس مخفی آمریکا را که پس از رسوایی کلمبیا به تصویب رسید ، نقض کرده است.

اد دونووان ، سخنگوی سرویس مخفی آمریکا بی آنکه به جزئیات دیگری اشاره کند ، گفت این سه مأمور به دلایل انضباطی به آمریکا بازگردانده شدند و تا زمان کامل شدن تحقیقات ، از سمتشان برکنار می شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.