سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت فیزیکی بیش از 90درصد پروژه‌های منطقه9

معاون اداره فنی و عمران منطقه9 عملکرد یک ساله این اداره را تشریح کرد.

 سیدمجید غمخوار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح عملکرد یک ساله این معاونت گفت: روکش اساسی آسفالت 13هزار و 999 تن، لکه‌گیری و مرمت نوارهاری 5هزار و 762 تن، پیاده‌روسازی صدهزار و سه مترمربع، بتن‌ریزی یک هزار و 225 متر مکعب، جدول بندی و نهرسازی 5هزار و 505 متر طول، دریچه دویست و شصت و هشت عدد و دریچه و پل فلزی13هزار و 343 کیلوگرم در سال 92 صورت گرفت.

وی در خصوص پروژه‌های بهره‌برداری شده تصریح کرد: طرح تعریض بزرگراه فتح، مقبره شهدا در فرودگاه و اسکان کارگری در ناحیه 2و1 در سال 92 به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره فنی و عمران منطقه9 تصریح کرد: پروژه  سوله مدیریت بحران به مساحت زیربنای 1300 مترمربع در دو طبقه همکف و طبقه اول طراحی شده است.

در طبقه همکف این ساختمان به متراژ 930 مترمربع و مجهز به اتاق ژنراتورو موتورخانه، آتش‌نشانی، اورژانس، انبار امداد ونجات، انبار آتش‌نشانی، آبدارخانه، دوش، رختکن، اداری، اتاق نگهبانی، سوله تجهیزات و سرویس بهداشتی است.

در طبقه اول این ساختمان که به مساحت 370 مترمربع و مجهز به کلاس‌های ستاد بحران، اتاق پردازش اطلاعات، اتاق بحران منطقه، اتاق ups، اتاق کارشناس، سرویش بهداشتی، اتاق استراحت، سرویس مدیر است.

در زیرزمین این ساختمان که شامل ناهارخوری و تاسیسات، رستوران، انبار در طبقه اول و همکف کارگاه اداری، در طبقه دوم اداری و در طبقه سوم این ساختمان مجهز به خوابگاه و نمازخانه است که این پروژه تاکنون 87درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون اداره فنی وعمران منطقه9 در پایان درخصوص پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدا خاطرنشان کرد: این پروژه به مساحت زیربنای 2هزار و 768 مترمربع در 5طبقه که شامل زیرزمین، همکف، اول، دوم و سوم است.



انتهای‌پیام/

برچسب ها: فنی ، عملکرد ، سال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.