سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز جنگنده‌های ارتش سوریه در نوار مرزی با ترکیه/ هدف قرار گرفتن بالن جاسوسی ارتش ترکیه/ آماده‌باش نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ترکیه

منابع خبری در سوریه از پرواز جنگنده‌های ارتش سوریه برفراز مناطق مرزی خود با ترکیه خبردادند و در عین حال رئیس جمهور ترکیه از آماده باش نیروها سخن گفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه طرف ترکیه، منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند که جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور در حال پرواز به موازات نوار مرزی با ترکیه هستند.

این درحالیست که روزنامه العهد لبنان گزارش داد جنگنده‌های ارتش سوریه یک بالن جاسوسی ارتش ترکیه را بر فراز آسمان  لاذقیه هدف قرار داده‎اند.

این درحالی است که ترکیه دو روز پیش یک فروند جنگنده میگ ارتش سوریه را که درحال تعقیب تروریست‌ها در عمق 7 کیلومتری خاک سوریه بود مورد هدف قرار داده و سرنگون کرد.

در عین حال، رئیس جمهور ترکیه گفت: ارتش ترکیه با سرنگون کردن هواپیمای سوری به وظیفه خود عمل کرده است. 

عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست امنیت هسته ای در هلند بسر می برد ، در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت : هواپیمای ارتش سوریه حریم هوایی ترکیه را نقض کرده بود. 

وی با اشاره به تحولات سوریه گفت: نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ترکیه با توجه به اوضاع خطرناک سوریه در آماده باش به سر می برند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.