سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثریا آقایی تهران را به مقصد مالزی ترک می کند

ثریا آقایی بدمینتون باز ملی پوش جوانان دختر کشورمان به منظور شرکت در اردوی آمادگی برون مرزی و حضور در مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان ساعت 22 امروز تهران را به مقصد کوالالامپور ترک می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ثریا آقایی به همراه خانم فریبا جلالیان سر مربی تیم ملی بدمینتون بانوان ایران برای شرکت در اردوی آمادگی 12 روزه و شرکت در رقابت های بدمینتون قهرمانی جوانان جهان عازم کوالالامپور خواهد شد.

بدمینتون باز جوان کشورمان نخست در اردوی آمادگی ، در محل کمپ بدمینتون کوالالامپور به مدت 12 روز زیر نظر مربیان آسیایی و جلالیان به تمرین با بدمینتون بازان بانوان مالزی در کوالالامپور خواهد پرداخت و سپس عازم شهر آلواستار مالزی محل برگزاری مسابقات بدمینتون جوانان جهان خواهد شد.

ثریا آقایی و جلالیان صبح امروز ( سه شنبه ) با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با محمدرضا پوریا ریاست محترم فدراسیون بدمینتون قبل از اعزام به مالزی دیدار داشتند.

در این نشست پوریا ریاست فدراسیون ضمن آرزوی موفقیت برای بدمینتون باز جوان کشورمان خاطر نشان کرد درسه ماهه اول سال جاری نیز اعزام دیگری از تیم های منتخب رده های سنی جوانان ،امید و بزرگسالان در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

رئیس فدراسیون بدمینتون خاطر نشان کرد : این اردوی آمادگی برون مرزی از سوی کنفدراسیون بدمینتون آسیا تشکیل گردیده و ثریا آقایی از سوی این کنفدراسیون جهت حضور در این اردوی امادگی دعوت گردیده است.

 پوریا همچنین یاد آور شد ،حضور نمایندگان بدمینتون ایران در رقابت های برون مرزی سه ماهه اول سال 93 به دنبال اهداف این فدراسیون در جهت توسعه این رشته ورزشی به خصوص رده های سنی  نوجوانان وجوانان می باشد .

در پایان این نشست پوریا اظهار امیدواری نمود که بدمینتون بازان کشورمان در سال جدید با رویکردی بهتر و موفق تر نسبت به سال گذشته گام های موثری در جهت توسعه و پیشرفت این رشته پر نشاط بردارند.

مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان در روزهای 18 تا 24 فروردین ماه سال جاری در شهر الواستار مالزی برگزار می شود .

انتهای پیام/
برچسب ها: آقایی ، بدمینتون ، جلالیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.