سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح کارزار رسانه ای شیشه در فرودگاه ها و ترمینال ها

رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای فاز اول طرح کارزار رسانه ای شیشه با هدف ارتقا آگاهی خانواده ها از مصرف مواد صنعتی و سنتی خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  همایون هاشمی با بیان این مطلب، گفت: طرح کارزار رسانه ای در فروردین 92 در مبادی ورودی و خروجی استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار شد که نتایج خوبی در برداشت؛ لذا با توجه به استقبال خانواده ها از این طرح، سازمان بهزیستی بر آن شد تا این طرح را در نوروز 93 نیز اجرایی کند.

وی ادامه داد: فاز اول طرح کارزار رسانه‌ای شیشه با هدف ارتقاء آگاهی خانواده‌ها در خصوص استفاده تفننی مواد مخدر، در قالب ارائه اطلاعاتی به صورت بروشور و سی‌دی در فرودگاه ها و ترمینال ها اجرایی شده است که فاز دوم تحت عنوان طرح نوروزی شکوفه، 13 فروردین اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اجرا ، شیشه ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.