سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای همکاری خلیج فارس نقض آشکار حقوق فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

اعضای شورای همکاری خلیج فارس در نشست روز دوشنبه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد اقدامات مستمر و هدفمند رژیم صهیونیستی را در نقض آشکار حقوق فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین محکوم کردند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی، جمال الغنیم نماینده دایم کویت در سازمان ملل متحد به نمایندگی از اعضای شورای همکاری خلیج فارس در نشست دیروز شورای حقوق بشر سخنرانی کرد .

جمال الغنیم گفت: رژیم صهیونیستی مسئول اصلی اخراج شهروندان فلسطینی از سرزمینشان و شکنجه شهروندان بی گناه به ویژه کودکان است .

نماینده کویت افزود شورای همکاری خلیج فارس اقدام رژیم صهیونیستی را در توسعه شهرک سازی در اراضی فلسطینی، نقض آشکار قوانین بین المللی ، حقوق بشر و قطعنامه های سازمان ملل متحد می داند .

جمال الغنیم در ادامه از جامعه جهانی خواست تدابیر لازم را برای جلوگیری از اقدامات خصمانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند و مسئولان این رژیم را برای اجرای قوانین و رعایت تعهدات بین المللی تحت فشار قرار دهد .

محمد ماجور نماینده دایم یمن در سازمان ملل متحد نیز در نشست دیروز شورای حقوق بشر سازمان ملل به نمایندگی از اعضای اتحادیه عرب تداوم اشغالگری ارتش اسرائیل به ویژه توسعه شهرک سازی در شرق بیت المقدس را محکوم کرد .

ماجور گفت سیاست های اسرائیل در مصادره زمین های فلسطینیان ، تخریب خانه های آنان و توسعه شهرک سازی نقض آشکار قوانین بین المللی و قطعنامه های 
سازمان ملل متحد است .

نماینده اتحادیه عرب همچنین بیانیه دو روز پیش اسرائیل برای ساخت دو هزار واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را محکوم و تاکید کرد اسرائیل باید روند شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین را متوقف سازد و شهرک های غیر قانونی را به طور کامل برچیند .


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.