سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به مهم ترین فعالیت‌های صندوق مهر در سال 92

ایجاد بیش از 20 هزار فرصت کسب و کار جدید از طریق پرداخت تسهیلات با اولویت مناطق محروم از اقدامات مهم صندوق مهر امام رضا (ع) در سال 92 بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صندوق مهر امام رضا (ع) به منظور بهره برداری کامل از ظرفیت‌های موجود برای تقویت جایگاه جوانان، اعتلای رشد، تعالی و رفع دغدغه‌های شغلی ازدواج و مسکن آن‌ها در کشور ایجاد شد.

بر اساس این گزارش، صندوق مهر پس از گذشت بیش از ده سال از آغاز به فعالیت به تقویت منابع مالی و توسعه افراد تحت مشمول خود پرداخت، به طوری که نسبت به سال‌های اولیه شروع به کار خدمات گسترده‌ تری را به متقاضیان ارائه می‌دهد، به ویژه در زمینه پرداخت وام ازدواج که به عنوان اقدامی جدید در این صندوق مورد توجه قرار گرفت و با استقبال فراوانی از سوی جوانان نیز مواجه شد.

 در سال 92 صندوق مهر امام رضا (ع) در عرصه‌های مختلف خدماتی رسانی بود که از جمله مهم ترین این فعالیت‌ها می‌توان به آغاز پرداخت تسهیلات ازدواج به عنوان اقدامی نو در این صندوق اشاره کرد که با توجه به دغدغه‌ جوانان برای شروع زندگی عامل مهم در تشویق آ‌ن‌ها به ازدواج بود، به طوری که بیش از 20 هزار نفر از زوجین از سوی این صندوق تسهیلات ازدواج دریافت کرده‌اند.

این گزارش حاکیست: بیش از 50 هزار کارت اعتباری معیشت کارگران با هدف افزایش خرید کارگران و رفع نیاز‌های آن‌ها به همراه ایجاد 20 هزار کسب و کار جدید از طریق پرداخت تسهیلات از دیگر اقدامات شاخص این صندوق در سال 92 بوده است.

گفتنی است، ایجاد  کسب و کار جدید با هدف ایجاد 20 هزار فرصت شغلی جدید و با اولویت مناطق محروم روستایی با توجه به حجم بالای ارائه خدمات از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) امیدواریم دامنه اقدامات این نهاد ضروری در کشور توسعه پیدا و شاهد رونق بیشتر کسب و کار با کمک ارائه تسهیلات این صندوق به جوانانی که به دنبال کا هستند اما توانایی راه اندازی کسب و کار به لحاظ موانع مالی ندارند باشیم، به طور قطع با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: تسهیلات ، مناطق ، محروم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.