احسان ثنایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: این محصولات در 3 ایستگاه استقبال از بهار در مبادی ورودی شهر مشهد ودر 3 مکان راه آهن، پایانه مسافربری و سه راهی قوچان و نیشابور به زائران داده شد.
مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد گفت: با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران مشهد مرکز ملی راهنمای زائر با برنامهریزیهای متنوع و تولید محصولات مختلف راهاندازی شده است.
وی با بیان اینکه راهنمایان سیار زائر در چهار ورودی خیابان های منتهی به حرم با لباس فرم پاسخگویی زائران هستندافزود:برای اطلاع زائران و مسافران شهر مشهد را در خصوص اماکن زیارتی و سیاحتی و همچنین وضعیت ترافیکی، جوی و جاده ها تلفن ملی راهنمای زائربا شماره096308 به سوال های مختلف زائران پاسخ داده می شود.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا بیش از یک هزار و 500 تماس تلفنی در این مدت ثبت شده است./س