سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"سرزمین کهن" در هفت‌سین فرامرز روشنایی

سریال "سرزمین کهن" جزء اصلی هفت‌سین فرامرز روشنایی محسوب می‌شود.

فرامرز روشنایی بازیگر، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: اتفاق خوشایند من در سال 92 این است که خداوند تن سالم به ما عطا کرده و از این بابت خداوند را شاکر هستم و امیدوارم که در سال 93 سلامتی را از ما نگیرد.

وی ادامه داد: در نیمه اول سال 92 فعالیت کاری‌ام در سینما و تلویزیون زیاد بود، اما در نیمه دوم سال 92 رکود و بیکاری بود امیدوارم که در سال جدید تمام روزهایم همچون نیمه اول سال 92 باشد.

روشنایی بازیگر نخستین سریال اینترنتی ایران در خصوص خاطره خود در عید نوروز گفت: دیدن مادرم بهترین خاطره در عید نوروز است، اما متأسفانه با توجه به شرایط کاری ما کمتر به دیدن مادرم می‌روم.

روشنایی در خصوص چیدن هفت‌سین تلویزیونی افزود: اولین سین در سفره هفت‌سین من در نوروز "سرزمین کهن" است که بعد از سال‌ها به عنوان یک کار بسیار خوب به روی آنتن رفت.

وی ادامه داد: مردم ایران مدیون قوم بختیاری هستند، در همه جا چه در خانواده و چه در قومیت‌های مختلف افراد مثبت و منفی وجود دارد.

این بازیگر تصریح کرد: دومین سین هفت‌سین نوروزی‌ام سینما است.

این بازیگر اظهار داشت: هر سال برای همه ایرانی‌ها در سرتاسر جهان امنیت، سلامتی و آرامش را آرزو می‌کنم.

روشنایی خاطرنشان کرد: در "معمای شاه" به کارگردانی محمدرضا ورزی نقش دکتر آموزگار را بر عهده دارم و "معمای شاه" یک کار فاخر و ارزشمند صد در صد از آثار ماندگار تلویزیون خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرزمین ، کهن ، سریال ، سینما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.