سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین اخبار از هواپیمای مالزیایی

آخرین اخبار از هواپیمای مالزیایی مفقود شده به شرح زیر است:

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی، هشام الدین حسین وزیر موقت راه و ترابری مالزی وعده داده بود در چند ساعت آینده هواپیماهای تجسس استرالیایی اشیائی را که پیشتر رویت شده بودند از نو بررسی می‌کنند اما تاکنون نمی‌دانیم نتیجه این عملیات چه بوده است.توجه رسانه‌ها امروز به هشام‌الدین حسین وزیر دفاع و و وزیر موقت راه و ترابری مالزی جلب شده و خود او را زیر ذره‌بین گذاشته‌اند. او که 52 سال دارد هر روز در کنفرانسی خبری آخرین اخبار هواپیمای گمشده مالزیایی را اعلام می‌کند.
 
در خبری دیگر آمده است یکی از هواپیماهای شناسایی استرالیا به پایگاه خود در شمال پرت بازگشته است.

یکی از خبرنگاران شبکه الجزیره سوار هواپیمای شناسایی استرالیایی است و رسانه‌ها بدنبال این هستند که کمی از تصاویری را که او ثبت و ضبط کرده بدست آورند. 
 
خبرگزاری رویترز گزارش داده است که تعدادی از کشتیهای چینی به سمت محل دیده‌شدن دو شی‌ء شناور در اقیانوس هند، به حرکت در آمده‌اند.
 
32 نفر از اعضای خانواده‌های مسافران هواپیمای مالزیایی که در دو هتل نزدیک پیست فرمول یک سپانگ اقامت داشتند به هتل‌های دیگر منتقل شده‌اند چون این دو هتل از قبل برای تیمهای فرمول یک مالزی رزرو شده بودند.

بر اساس گزارش‌ها دو قطعه شناوری که هواپیماهای استرالیایی امروز در اقیانوس هند مشاهده کردند با آنچه ساعاتی قبل‌تر هواپیمای شناسایی چینی دیده بود فرق دارد.
 
اداره امنیت دریایی استرالیا در توئیتر اعلام کرد جستجوی اشیا رویت شده در اقیانوس هند بخوبی پیش می‌رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.