سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد مدیریت بحران جنوب پایتخت در سال 92

ستاد مدیریت بحران منطقه 19 اعلام کرد: بیش از 22 طرح مدیریت بحران، امداد و نجات و اسکان اضطراری و... در سال 93 در ستاد مدیریت بحران منطقه 19 برگزار می‌شود.

محمدباقر علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از 22 طرح مدیریت بحران، امداد و نجات و اسکان اضطراری، آمادگی، پشتیبانی آموزش و پیشگیری در ستاد مدیریت بحران منطقه 19 در سال 93 اجرا خواهد شد.


اجرای این طرح همزمان با آغاز سال 93 و ایام نوروز تا پایان این سال به منظور اجرای طرح‌های آمادگی، پشتیبانی، آموزشی و پیشگیری با اجرای بیش از 22 طرح مدیریت بحران، امداد و نجات و اسکان اضطراری و... در دستور ستاد مدیریت بحران منطقه 19 قرار دارد.

وی ادامه داد: آمادگی کامل و صد در صدی ستاد مدیریت بحران منطقه 19 در تعطیلات نوروز سال 93 به منظور خدمات رسانی به شهروندان، ساخت و تکمیل سوله مدیریت بحران در بوستان‌ها ولایت، ساخت و تکمیل اسکان اضطراری سایت بوستان شقایق، احداث حداقل 5 سوله مدیریت بحران در محلات، تجهیز و راه اندازی ستاد بحران نواحی 5 گانه از طرح‌های ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه 19 در سال 93 است.

علیزاده با اشاره به اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه 19 در سال 93 گفت: اجرای مانور متمرکز در سطح منطقه 19 با حضور اداره‌ها و سازمان‌های امدادرسان و خدمات رسان 12 مانور برگزاری مانور با شدت و بزرگای مختلف در سطح محلات (محلات، مدارس و سازمانها) 300 مورد آمادگی ستاد مدیریت بحران منطقه 19 در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، پیش بینی به منظور احداث اسکان اضطراری مسافران در اطراف حرم مطهر(ره)، خرید 4 دستگاه برج نور سیار، خرید 4 چشم سرویس بهداشتی برای استفاده در هنگام بحران، از اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه 19 درسال 93 است.

وی خاطر نشان کرد: احداث حداقل 3 سوله مدیریت بحران معین باتوجه به همجواری با شریان‌های اصلی، فرودگاه امام (ره)، حرم مطهر امام خمینی (ره) نمایشگاه بین‌المللی و...، ایجاد پدبالگرد در 10 منطقه از سطح منطقه 19 به منظور امدادرسانی به هنگام وقوع بحران و حوادث، اختصاص کانکس دوام برای هر محله 6 محله مجهز به کانکس شده است.

پیش بینی اقدامات استقبال از بهار، بازگشایی مدارس، هفته کاهش بلایای طبیعی، جهارشنبه پایان سال و... پیش بینی و هماهنگی برای ساخت مترو در محدوده صالح آباد غربی و شهرک رسالت، تبلیغات میدانی در قالب بروشور، پوستر، کتابچه، بنر، پلاکارد، تلویزیون شهری و... به صورت مستمر در طول سال، آموزش همگانی، آموزش‌های شهروندی، آموزش کمک‌های اولیه، آموزش‌های تئوری و عملی در حوزه مدیریت بحران و... 12 هزار نفر، شرکت در مراسم مذهبی، ملی، محلی و منطقه‌ای، شناسایی نقاط مهم و پراهمیت در سطح منطقه برای تکمیل بانک اطلاعاتی ارائه دستورالعمل ایمنی به منظور برگزاری ایمن مراسم و بازدید از هیأت مذهبی در ایام محرم و به روزرسانی سامانه Lgs سیستم فرماندهی حادثه از اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه 19 در سال 92 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستاد ، مدیریت ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.