سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی ورزشگاه‌های نسل جدید

مناطق پنجگانه امنیتی و تسهیلات لازم ایمنی و امنیت ورزشگاه

در چهار قسمت قبل در مورد مسايلي در طراحی ورزشگاه‌های نسل جدید صحبت شده، در این قسمت در مورد شرایط امنیتی و تسهیلات لازم ایمنی در ورزشگاه‌های نسل جدید خواهیم گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در چهار قسمت قبل در مورد راهکارهای کاهش مشکلات زیست محیطی و جهت‌گیری جغرافیایی چندمنظورگی و سیستم‌های حمل‌ونقل در طراحی ورزشگاه‌های نسل جدید صحبت شده، در این قسمت در مورد شرایط امنیتی و تسهیلات لازم ایمنی در ورزشگاه‌های نسل جدید خواهیم گفت.
 
مهرنوش قدسی در مورد ایمنی و امنیت ورزشگاه‌ نسل جدید گفت: به طور کلی مناطق عملکردی و امینی به پنج منطقه تقسیم‌بندی می‌شود که منطقه یک شامل زمین بازی و محوطه زمین منطقه دو: شامل سکوهای تماشاگران، منطقه سه: شامل طبقات درون استادیوم که سکوها را احاطه کرده و بخش خدمات، منطقه چهار محوطه حرکتی خارج از ساختمان تا حصار محیطی و منطقه پنج فضای باز خارج تا پارکینگ‌ها می‌شوند.
 
وی در مورد دیگر تمهیدات کنترل استادیوم‌ها خاطرنشان کرد: از دیگر تمهیدات کنترل ورزشگاه‌های نسل جدید می‌توان به مواردی مانند اتاق کنترل استادیوم، سیستم مراقبت تصویری، اتاق کمک‌های اولیه برای تماشاگران و عوامل اجرایی مسابقات اشاره کرد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: ورزشگاه ، قدسی ، راهکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.