سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"پیام دهکردی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اوضاع سینما و تئاتر غم‌انگیز و تأسف‌بار است

سینما و تئاتر در سال‌های اخیر وضعیت غم‌انگیز و تأسف‌باری را طی کرده‌اند.

"پیام دهکردی" بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص اوضاع سینما و تئاتر در یک سال گذشته گفت: شرایط و وضعیت سینما و تئاتر بر هیچکس پوشیده نیست و این دو مدیوم و جریان وضعیت بسیار غم‌انگیز و تأسف‌بار را در این سال‌ها طی کرده‌اند.

وی افزود: با وجود اوضاع نامساعد این دو حوزه، برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های کلان فرهنگی کشور در حوزه تئاتر و سینما نوید این را می‌دهد که در آینده می‌توان به بهبود حال این دو حوزه امیدوار بود.

دهکردی با اشاره به وضعیت مطالعه و مشغله مردم گفت: یک زمانی مردم به طور مداوم به مطالعه کتاب می‌پرداختند اما با توجه به مشغله‌های فراوان، مردم کمتر به انجام چنین کاری می‌پردازند و از نظر من در چنین وضعیتی خواندن هر کتابی مفید است و من نیز در این اواخر یکی از آخرین کارهای "شمس لنگرودی" را خوانده‌ام.

این بازیگر تصریح کرد: ایام عید را به همراه خانواده‌ام چند روزی به شمال و سپس به خانه پدری‌ام به اصفهان و شهرری مسافرت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: نوروز زمانی برای نو شدن و عزیمت از کهنگی به یک نویی است و این امر حتی می‌تواند در خانه خودمان نیز اتفاق بیفتد، در صورتی که به نوروز با این دید نگاه کنیم اتفاق مبارکی است.

دهکردی خاطرنشان کرد: سال نو را به همه هم وطنانم تبریک می‌گویم.


انتهای‌پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.