آقایی مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز اطلاع رسانی راه آهن با شماره تماس 5149 آماده دریافت شکایات مردمی از وضعیت قطارها اعم از زمان تاخیر و سایر مسائل مربوطه از جمله بهداشت و رسیدگیهای مسئولان به شکایات مردم است که این شکایات به صورت آنلاین به رئیس قطار اعلام میشود.
وی افزود: متوسط تاخیر قطارها زیر دقیقه بوده به طوری که حدود 30 تا 35 ثانیهاند به همین منظور میانگین تاخیر در 4 روز اول سفرهای نوروزی فقط 29 دقیقه است که این موضوع با افزایش تعداد سفرها رقم قابل قبولی است.
وی تصریح کرد: به منظور رفاه حال مسافران در زمان تردد و یا تاخیر در ورود و خروج قطارها پارکی در نزدیکی راه آهن ساخته شده که مردم با مراجعه به این پارک میتوانند از فضای مناسب آن استفاده کنند.
وی در رابطه با ظرفیت قطارها و برنامه راه آهن در این رابطه تصریح کرد: ما هر چه ظرفیت در راه آهن وجود دارد را از ابتدا به منظور رفاه حال هموطنان به فروش میگذاریم اما ممکن است برنامه مردم تغییر کند که در این رابطه سهمی را برای مراجعه کنسلیهای بلیط قطار در نظر گرفتهایم.
انتهای پیام/