سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

اسکان بیش از 7500 نفر در مدارس و مراکز اقامتی قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اسکان 7 هزار و 534 نفر از مسافران نوروزی در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛



سالار قاسمی اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش قزوین مانند سال‌های گذشته مراکز و ستادهایی را برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نظر گرفته است که در نوروز امسال تعداد آنها به 85 واحد می‌رسد.

وی افزود: این مراکز در شش شهرستان استان قزوین و مناطقی شامل ناحیه یک آموزش و پرورش، ناحیه دو، الموت شرقی، الموت غربی، خرمدشت، ضیاء‌آباد، اسفرورین، شال و طارم سفلی است.

قاسمی ادامه داد: از اواخر اسفندماه سال گذشته تاکنون یک هزار و 269 خانوار و 7 هزار و 534 نفر در این مراکز اسکان یافته‌اند که برابر با 9 هزار و 793 نفرروز است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: ستادهای مرکزی اسکان فرهنگیان در مرکز پژوهش گروه‌های آموزشی و نمایندگی آموزش و پرورش ناحیه یک در کوهین، کانون دانش‌آموزشی کوثر در ناحیه دو آموزش و پرورش قزوین، مرکز آموزشی رفاهی نواب در مجاورت پردیس دانشگاه فرهنگیان، مرکز آموزشی رفاهی فردوسی و پردیس دانشگاه فرهنگیان واقع است.

قاسمی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی تعداد 42 مرکز در شهرستان قزوین آماده پذیرایی از فرهنگیان است، عنوان کرد: این تعداد شامل 22 مرکز در ناحیه یک و 20 مرکز در ناحیه دو آموزش و پرورش است و در شهرستان آبیک نیز سه مرکز از فرهنگیان پذیرایی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با بیان اینکه دو مرکز در شهرستان البرز و چهار مرکز نیز در الموت شرقی برای این کار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: همچنین این پذیرش‌ها در 11 مرکز در شهرستان بویین زهرا شامل دو مرکز در شال و 9 مرکز در بویین زهرا و همچنین 15 مرکز اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان تاکستان انجام می‌شود که مراکز تاکستان شامل سه مرکز در خرمدشت، هفت مرکز در تاکستان، سه مرکز در ضیاءآباد و دو مرکز در اسفرورین است.

وی بیان کرد: در آوج نیز هشت مرکز، در الموت غربی سه مرکز و در طارم سفلی نیز علاوه بر یک ستاد مرکزی واقع در اداره آموزش و پرورش، یک مرکز هم کار پذیرش فرهنگیان را انجام می‌دهد./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.