سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل غريزي وين روني ستاره منچستر يونايتد

وين روني ستاره منچستر يونايتد درباره گل پنجاه و هشت متري خود به وستهام گفت اين گل را کاملا غريزي زدم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، وين روني پس از بازي گفت: پس از آنکه توپ به سمتم آمد، چرخيدم و سريع نگاهي به دروازه کردم ديدم دروازه بان روي خط هجده قدم است و شوت زدم. قبلا چندين بار اين شوت را تمرين کرده بود و خوشبختانه توپ وارد دروازه شد. 

وي تصريح کرد: اين گل را با تلاشي فوق العاده زدم، نمي گويم که محبوبترين گل از نظر خودم است. با اين حال اين گل براي خودم و تيمم بسيار ارزشمند بود. 

وي در پاسخ به سئوالي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه آيا فکر مي کند گلش بهتر از گل بکام بود با لبخند پاسخ داد بله البته که بود. 

وين روني روز شنبه در ديدار با وستهام در حالي که بکام نيز در ورزشگاه حضور داشت از فاصله پنجاه و هشت ياردي گل نخست تيمش را به ثمر رساند. بکام نيز در فصل نود و شش، نود و هفت در بازي با تيم ويمبلدون از وسط زمين دروازه حريف را باز کرده بود. 

روني در اين گل با کنار زدن جيمز تامکينز مدافع وستهام با ضربه اي بلندتوپ را از بالاي سر آدرين دروازه بان وستهام رد و وارد دروازه کرد. اين بازيکن در دقيقه 33 مسابقه نيز گل دوم تيمش را زد و با زدن اين گل با 212 گل زده جايگاه سومين گلزن منچستر را پس از بابي چارلتون و دنيس لا از آن خود کرد. چارلتون و لا به ترتيب 149 و 237 گل براي منچستر زده اند. 

انتهاي پيام/

برچسب ها: غریزی ، رونی ، منچستر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.