سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشکان خطیبی:

سفر به مناطق بکر را در نوروز ترجیح می دهم

اشکان خطیبی با اشاره به انتخاب مناطق بکر برای سفر در ایام نوروز گفت: از کیفیت جشنواره فیلم فجر سال 92 بسیار ناراضی بودم.

اشکان خطیبی، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: سال 92 سال بسیار شلوغی برایم در آن بسیار فعال بودم.

وی ادامه داد: در این سال اتفاقاتی رخ داد که کمرنگ بودند اما بنا به دلایلی پررنگ شدند و برعکس اتفاقات مهمی رخ داد که مورد کم توجهی واقع شدند.

این بازیگر عنوان کرد: سال 92 نسبتاً سال خوبی بود به خصوص اواخر آن که اتفاقات جالبی در سینما رخ داد.

خطیبی بیان کرد: از کیفیت جشنواره فجر در سال 92 اصلاً راضی نبودم زیرا جشنواره امسال بسیار کم عمق و بی کیفیت بود ولی بسیار سروصدا داشت.

این بازیگر ادامه داد: در سال جدید عده ای به دنبال دریافت مجوز برای اثر خود هستند اما می توان گفت تئاتر بیشترین فعالیت را داشته است.

وی گفت: احساس می کنم سینما و به خصوص بخش موسیقی رنگ و بوی جدید وتازه ای به خود گرفته است.

این بازیگر عنوان کرد: اگر هنرمندی از کار کردن منع شود اینگونه نیست که دوباره به سادگی بتوان او را به عرصه هنر بازگرداند و امیدوارم که برای هیچ یک از هنرمندان ما این اتفاق نیافتد.

وی خاطرنشان کرد: برای ایام نوروز برای اکران ندارم زیرا اکنون مشغول بازی در تئاتر هستم و ترجیح می دهم که برای نوروز سفر به نقاطی را تجربه کنم که کسی به آن سفر نکرده است.



انتهای پیام/اق
برچسب ها: خطیبی ، نوروز ، هنرمندان ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.