سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

Oink از ورشکستگی شما جلوگیری می کند

نرم افزار Oink که برای سیستم عامل شرکت اپل iOS طراحی شده است، از انجام خرید آنلاین توسط فرزندان جلوگیری می کند و مانع از خرید های بیهوده آنان می شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همیشه داستان هایی در مورد والدینی می شنویم که در یک بعدازظهر خانه را ترک می کنند و کودکان خود را به همراه پرستار او و یک iPhoneدر خانه باقی می گذارند. زمانی که والدین باز می گردند به دلیل اینکه کودک دوست داشتنی آنها خریدهایی را با نرم افزارهای مختلف انجام داده پول هنگفتی را از دست داده اند. اما علاوه بر اینکه می توانیم تلفن همراهمان را دور از دسترس کودک دوست داشتنی خود قرار دهیم و موجب گریه او بشویم, راه حل دیگر استفاده از نرم افزار جدید Oink است.

Oink نرم افزاری است مختص iOS که به کودکان اجازه خرید آنلاین را می دهد, اما تا زمانی که مقدار پولی که از قبل برای آن مشخص کرده ایم, تمام شود.  این پول می تواند برای مدت یک ماه و در روزهای مختلف به مقادیر مشخص تقسیم شود یا والدین می توانند هر زمانی که خواستند مقداری پول برای خرید (به عنوان جایزه) به مقدار مشخص شده قبلی اضافه کنند. حتی والدین می توانند برای هر نرم افزار خرید, مبلغ مشخصی تعیین کنند. پس آنها می توانند از خرید نرم افزاری که مناسب کودکان نیست جلوگیری به عمل آورند. حتی این مقدار پول را می شود برای تنبیه کودکان برای مدت چند روز از دسترس خارج کرد.

Oink برای استفاده در iOS7 یا بالاتر اماده عرضه است.

برچسب ها: خرید ، اپل ، نرم افزار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.