سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ایام نوروز؛

آمادگی 80 پایگاه 115 و بین راهی برای ارائه خدمات به مسافران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از اسقرار 80 پايگاه اورژانس براي ارائه خدمات بهداشتي به مسافران خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: ‌تمام بیمارستان‌های ما در شهرهای مهمانپذیر آمادگی کامل را برای ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی دارند.
 
وی با اشاره به اینکه تمام متخصصان را در طول روز کشیک گذاشته‌ایم افزود:‌ اورژانس فعال بوده و هر شیفت دو پزشک عمومی به همراه تمامی کادر درمانی آماده خدمات‌دهی به بیماران هستند.
 
وی از هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی با سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: با سازمان نظام پزشکی استان هماهنگی کردیم تا حداقل 25 درصد کسانی که در سطح شهر مطب پزشکی و دندانپزشکی دارند آماده ارائه خدمات به بیماران در ایام نوروز باشند.
 
وی همچنین از استقرار مراکز بهداشتی درمانی در بین جاده‌ها خبر داد و تصریح کرد: این مراکز صبح و بعدازظهر و تا پاسی از شب به مسافران نوروزی خدمات بهداشتی مورد نیازشان را ارائه می‌دهند.
 
وی در خصوص تهیه دارو در این ایام اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده دستور داریم تا علاوه بر اسفند برای فروردین و اردیبهشت ماه نیز تمام لوازم مصرفی پزشکی، دارو و تجهیزات مورد نیاز را خریداری و در بیمارستان‌ها نگهداري شود.
 
به گفته دکتر شکیبا اورژانس بین راهی برای اعزام بیماران از بیمارستان‌ها به مراکز استان فعال هستند تا در صورت نیاز نسبت به انتقال بیماران نوروزی اقدام کنند.

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.