سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيام تبريك آیت‌الله جنتی به مناسبت سال جدید؛

امیدواریم در سال جدید با سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب اقتصاد کشور بهبود یابد

دبير شورای نگهبان در پيامی فرا رسيدن سال 1393 را به مقام معظم رهبری و آحاد ملت مسلمان ايران تبريك گفت.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ دبير شوراي نگهبان در پيامی فرا رسيدن سال 1393 را به مقام معظم رهبری و آحاد ملت مسلمان ايران تبريك گفت.

به گزارش اداره كل روابط عمومی شورای نگهبان، متن پيام آيت‌ا... جنتی به شرح زير است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبر الليل و النهار يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال
 
حلول سال نو و فرا رسيدن بهار طبيعت را به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهداء، ايثارگران، جانبازان، آزادگان و آحاد ملت شريف ايران اسلامی تبريك می‌گويم و اميدوارم بهار طبيعت با بهار جانها همراه شود و سالی سرشار از معنويت، موفقيت و عزت پيش روی ايران اسلامی باشد.

در سال گذشته مردم بصير و فهيم ايران، حماسه سياسی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خوبی محقق ساختند و ابتدا با حضوری شكوهمند در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوری برگ زرين ديگری را به تاريخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزوده و در روز قدس، 13 آبان و 22 بهمن نيز با حضوری پرشور و هوشمندانه و تأكيد بر استكبارستيزی، اين حماسه را تكميل كردند. بنده مجددا از همه مردم تشكر و قدردانی می‌نمايم.

البته قسمتی از شعار سال گذشته كه مربوط به حماسه اقتصادی می‌شد، آنگونه كه بايد و شايد برآورده نشد كه اميدواريم در سال جديد با رعايت سياست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان كشور و حمايت و تلاش مردم، اقتصاد كشورمان نيز بهبود يافته و از نظر اقتصادی نيز به اهداف متعالي انقلاب اسلامي دست يابيم.

در خارج از مرزها نيز در سال 92 شاهد حوادث بسيار ناگواری در برخي كشورهای مسلمان بوديم و متأسفانه امت مسلمان همچنان در آتش فتنه قدرت‌های استكباری می‌سوزند كه اميدواريم در سال 93 به ياري خداوند متعال، مسلمانان از خواب غفلت بيدار شده و به جای ريختن خون يكديگر، عليه استكبار جهانی به ويژه رژيم خونخوار صهيونيستی متحد شوند و زمينه حكومت جهاني اسلام و ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم نمايند.

اميدواريم در سال 1393 كه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مديريّت جهادی»  نامگذاری شده است با لطف خداوند متعال و با همت و تلاش همه مسئولين نظام و همكاری ملت غيور ايران اسلامي، زمينه دستيابی به تمامی اهداف متعالي انقلاب اسلامی فراهم گرديده و شاهد عزت و شكوه روز‌افزون كشور و مردم عزيزمان و همچنين مسلمانان سرتاسر جهان باشيم.
    
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.