سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت جدید مه لقا فخرآور از جاه طلبی های بی سرانجام ضدانقلابها + سند

اين توهمي كه فكر مي كنند اگر پستي داشته باشند در فرداي ايران هم خواهند داشت ،سرطان اپوزيسيون شده و محال است كه درمان شود !ما الان ميليونها كانديد رياست جمهوري و وزارت و نماينده مجلس داريم !

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، مه لقا فخرآور خواهر امیرفخرآور پس از ماجرای از همپاشی اتحاد اپوزیسیون خارج از کشور توسط سلطنت طلبان چند صباحی است که دست به افشاگری می زند.

خانم فخرآور که بهمراه برادرش پیشتر برای حضور در جمع شورای مرکزی تشکلی با رهبری رضا ربع پهلوی نامزد شده بودند چندی پیش نیز در فیس بوک خود از  از سوء استفاده  مسئولان شورای ملی که حتی بر سر ماموران دستگاه امنیتی فرانسه نیز کلاه گذاشته بودند ، خبر داده بود..

بنا براظهارات اپوزیسیون فراری ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻧﺎﻣﻄﻠﻮﺏ، ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺷکنی‌ها، ﻋﺪﻡ ﺷﻔﺎﻓﻴﺖ، ﺧﻮﺩ ﻣﺤﻮری‌ها، ﻋﺪﻡ ﺭﻋﺎﻳﺖ ﺣﻘﻮﻕ ﺍﻋﻀﺎی ﺷﻮﺭﺍی ﻋﺎﻟﯽ ﻭ ﺩﻓﺘﺮ ﺳﻴﺎﺳﯽ، ﻋﺪﻡ ﺩﺭک ﺩﺭﺳﺖ ﺍﺯ ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﻭ ﭘﻠﻮﺭﺍﻟﻴﺴﻢ، ﺣﻀﻮﺭ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺍﺳﺎﻣﯽ ﻏﻴﺮﻭﺍﻗﻌﯽاز جمله تخلفات اشکار و پنهان ربع پهلوی است که صدای همراهانش را در آورده به طوریکه موج انتقاد از شاهزاده پهلوی را در شبکه‌های اجتماعی منسوب به او ایجاد کرده است.
 
مه لقا فخرآور در پستی که در شبکه محفلی ضد انقلابها نوشته با تلخی از شکست اپوزیسیون سخن رانده و اینگونه زبان به اعتراف می گشاید :” بزرگترين و شرم آورترين مشكل اپوزيسيون خارج كشور در طول٣٥ سال اخير دعوا بر سر پست و مقام و صندلي هاي شكسته بوده و هست.هنوز تشكيلاتي پا نمي گيرد كه دعواها براي كسب قدرت شروع مي شود.اين توهمي كه آقايون و خانهما فكر مي كنند اگر پستي داشته باشند در فرداي ايران هم خواهند داشت ،سرطان اپوزيسيون شده و محال است كه درمان شود !ما الان ميليونها كانديد رياست جمهوري و وزارت و نماينده مجلس داريم !"
این اظهارات با تأیید دیگر همراهان وی در اردوگاه ضد انقلاب همراه بوده است. 





برچسب ها: پهلوی ، فخرآور ، فیسبوک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.