سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

مسوولان قزوین به استقبال مسافران نوروزی رفتند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و قایم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین همراه با جمعی از مسوولان عضو این ستاد در نخسین روز از سال جدید به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی شتافتند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قزوین؛


 مسوولان حاضر با استقرار در میدان مینودر قزوین که از میادین ورودی این شهر به حساب می آید به مسافران و گردشگران نوروزی خوشامد گفته و از آنان استقبال و پذیرایی کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و قایم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین در حاشیه استقبال از میهمانان نوروزی گفت: امیدواریم قزوین امسال نیز مانند سال های گذشته میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی باشد.

ˈمنوچهر حبیبیˈ با اشاره به تلاش شبانه روزی دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برای ارایه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی، اظهار کرد: قزوین با برخورداری از جاذبه های فراوان تاریخی و طبیعی و تفرجگاه های متنوع می تواند به یکی از قطب های اصلی گردشگری کشور تبدیل شود.

وی با دعوت از مسافران نوروزی برای بازدید از جاذبه های مختلف تاریخی و طبیعی قزوین، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال شاهد بازدید و اقامت تعداد بیشتری از هم میهنان در استان قزوین باشیم.

استان قزوین دارای یکهزار و 274 اثر تاریخی ثبت شده و جاذبه طبیعی و فرهنگی است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.