سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مک کارتي کفش هایش را آویخت

مهاجم مطرح و کهنه کار فوتبال آفريقاي جنوبي رسما اعلام بازنشستگي کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بنديکت مک کارتي 35 ساله تصميم خود را رسما اعلام کرد و گفت ديگر تيم اورلاندو پيراتس را همراهي نمي کند.
 
مک کارتي که برترين گلزن تاريخ تيم ملي آفريقاي جنوبي است سابقه يک قهرماني در ليگ قهرماني اروپا را دارد و از سال 2011 به تيم پيراتس پيوسته بود. مصدوميت هاي متوالي اخير علت تصميم اين مهاجم محبوب بوده است.
 
مک کارتي در سال 2004 با پورتو قهرمان اروپا شد و اوج کار او در دور يک چهارم نهايي اين رقابت ها و زدن هر 2 گل پورتو به تيم منچستريونايتد بود. بني مک کارتي در 80 بازي ملي 31 گل به ثمر رساند و در صعود تيم کشورش به فينال جام ملت هاي آفريقا 1998 آقاي گل شد.
 
او آخرين بار ماه سپتامبر گذشته در ترکيب تيم آفريقاي جنوبي در برابر برزيل به ميدان رفت. وي همچنين در تيم هاي آژاکس، سلتاويگو، بلکبرن و وستهام هم توپ زده است.
 
مک کارتي گفت : « فوتبال هميشه براي من اوقات خوبي به همراه داشته است و به من کمک کرد که وضعيت معيشت خانواده ام را بسيار بهتر کنم. من در ليگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه هاي جهان بازي کردم و در 17 سال دوران بازيگري افتخارات زيادي به دست آوردم و به اين خاطر خدا را شکر مي کنم.»

انتهاي پيام/

برچسب ها: بندیکت ، مهاجم ، کفش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.