سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گذری به فعالیت‌های اداره آموزش شهروندی منطقه 4 در سال 92

رئیس اداره آموزش شهروندی فعالیت‌ها و اقدامات این اداره در سال 92 را شرح داد.

میرابوطالبی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: برگزاری اردوهای آموزشی- فرهنگی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و آموزشی در قالب برنامه‌ای با نام شهر در دست بچه‌ها از جمله اقدامات این اداره در سال 92 برشمرد.
 
وی در ادامه از اجرای دوره‌های آموزشی و کارگاه‌ها با سرفصل‌های آموزشی شهروندی در خانه‌های علم و زندگی، مدارس، مساجد و ... سخن گفت و افزود: به منظور رفتارسازی سالم شهروندان در جهت مدیریت صحیح شهری در ماه مبارک رمضان، اداره آموزش شهروندی اقدام به برگزاری طرح نسیم بهشت در مکان‌های پرتردد نمود.
 
رئیس اداره آموزش شهروندی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره مشکات و بام شهر در اردیبهشت ماه امسال تصریح کرد: از دیگر اقدامات این اداره را تشکیل دوره‌های آموزش حضوری تخصصی ریاضی در 19 خانه علم و زندگی با هدف شکل‌گیری و برگزاری هر چه بهتر کانون‌های علمی نام برد.
 
میرابوطالبی همچنین با اشاره به برگزاری همایش نوجوانان عاشورایی همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: شرکت در راهپیمایی 13 آبان در راستای گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز از جمله فعالیت‌های این اداره به شمار می‌آید.
 
وی در ادامه از توزیع 500 بسته لوازم‌التحریر در بین اقشار آسیب‌پذیر و بانوان سرپرست خانوار خبر داد و اظهار داشت: برگزاری افتتاحیه مشکات و نشست با کارگروه‌های این جشنواره را از دیگر اقدامات برشمرد.
 
رئیس اداره آموزش شهروندی از نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی سخن گفت و افزود: برگزاری نشست طرح سبک زندگی در آراء و اندیشه‌های استاد شهید مطهری با مشارکت اداره آموزش و پرورش و بسیج ناحیه کربلا را از دیگر فعالیت‌های این اداره نام برد.
 
وی در ادامه با اشاره به بر    پایی ایستگاه‌های آموزش شهروندی با هدف اطلاع‌ر سانی مستقیم شهروندان در طول سال افزود: در هفته‌ی کتابخوانی اقداماتی از جمله اعزام دانش‌آموزان به نمایشگاه کتاب، اجرای مسابقه نقاشی و ایستگاه‌های آموزشی انجام شده است.  
 
میرابوطالبی از برپایی جلسات ماهیانه بین شهرداران ناحیه و شهرداران مدارس، بازدید از خانواده شهدا و ... سخن گفت و تصریح کرد: طرح شهروند الکترونیک در سطح محلات 20 گانه منطقه از شهریور ماه در حال انجام است و این اداره اقداماتی مانند نصب 45 بنر پرتابلی در سطح منطقه، 60 بنر در سطح محلات و ارسال پیامک به بیش از هزار نفر از شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال 92 بیست خانه کودک در سرای محلات اقدام به برگزاری کلاس‌ها، برنامه‌های مناسبتی و آموزشی نموده‌اند.
 
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: فعالیت ، اموزش ، شهروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.