سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای 10 طرح مطالعاتی در سال 93 توسط شهرداری منطقه 13

مدیر اداره تحقیق و توسعه منطقه 13 گفت: برای سال آینده، 10 طرح مطالعاتی به مرکز مطالعات شهرداری تهران پیشنهاد شده که از این 10 طرح، 4 طرح توسط کارشناسان مرکز مطالعات به تصویب رسیده است.

 روح ا... زارعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: 6 طرح دیگر هم از محل اعتبارات منطقه تامین شده و به این ترتیب تمامی طرح مطالعاتی به انجام می‌رسد.
 
 به گفته وی بررسی و ارائه راهکارهای استفاده بهینه و افزایش بهره‌وری از املاک و ساختمان‌های تحت تملک‌ منطقه  مطالعه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جذب سرمایه گذاری در منطقه، بررسی منطقه از لحاظ حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیر رسمی و تحلیل و آنالیز فضایی بافت فرسوده منطقه از لحاظ فضاهای بی دفاع و نقاط آسیب ‌خیز شهری 4 طرحی هستند که به تصویب مرکز مطالعات شهرداری تهران رسیده‌اند.
 
مسئول اداره تحقیق و توسعه منطقه اظهار داشت: امکان سنجی پیاده راه سازی ، خیابان دهقان ،‌مکان ‌یابی پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی ،‌ایمن سازی و مناسب سازی فضاهای عمومی و معابر شهری برای استفاده معلولان و سالمندان، طرح جامع اطلاع رسانی گردشگری با محوریت قطب گردشگری شرق تهران،شبیه سازی حریق و انفجار خطوط لوله گاز شهری، ایستگاه های بنزین و CNG در راستای مدیریت بحران و بررسی راهکار‌های مدیریت پسماند‌و‌سپاب از بیمارستان منطقه به لحاظ زیست محیطی نیز شش طرح دیگری است که از اعتبارات خود منطقه به انجام خواهد رسد.
انتهای پیام/

برچسب ها: مطالعات ، طرح ، تحقیق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.