سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌‌ریزی شهرداری شهریار به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان

مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در سال 1393،‌ مدیریت شهری این منطقه،‌ اقدامات و تمهیدات ویژه‌ای را با رویکرد فرهنگی در دستور کار قرار داده است.

علی کمره‌ای در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در حوزه‌های گوناگون اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی با مباحث فرهنگی کره خورده است،‌ سعی و عزم مدیریت شهری این منطقه بر تقویت و بنیه و زیرساخت های فرهنگی استوار است که البته نقش نهادها و سازمان‌های دیگر نیز در بخش مذکور،‌ نافذ و حائز اهمیت محسوب می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: در همین ارتباط، شهرداری شهریار با اعمال برنامه‌‌ریزی‌های مدون در جهت برگزاری کلاس‌های متنوع فرهنگی و هنری در فرهنگسراهای استاد شهریار، کوثر، ایثار، امام علی (ع) و ... عزم خود را در بارورتر نمودن و غنی‌سازی هر چه بیشتر اوقات فراغت شهروندان در سال 1393، استوار نموده است.
 
علی کمره‌ای در پایان خاطرنشان کرد:‌ امید است با عملیاتی نمودن اقدامات مدنظر مجموعه مدیریت شهری، ‌ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی این شهرستان که از توانمندی‌های بالقوه بسیاری نیز در عرصه‌های گوناگون برخوردار است، با سرعت و شتاب هر چه بیشتری طی شود./ذ
 
انتهای پیام/  
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.