سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران خودرو با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افتتاح شد

پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار ایران خودرو طی 16 ماه با بودجه 10 میلیارد تومان با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه بیست و یک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 21 ، این پروژه در کیلومتر دوازده بزرگراه فتح واقع شده است، این تقاطع به صورت غیر همسطح بوده که از بزرگراه فتح به صورت زیر گذر و به طول 550 متر عبور می کند.

مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اهداف پروژه بیان داشت: طرح زیرگذر بزرگراه فتح – ایران خودرو باعث کاهش زمان سفر، کاهش ‌آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی حرکت وسایل نقلیه و کاهش تصادفات می شود.

وی ادامه داد: برآورد شده است که در این مسیر به صورت شبانه روزی بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در این منطقه درحال رفت و آمد باشند.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران تأکید کرد: پروژه زیرگذر فتح-ایران خودرو از سال 1391 آغاز و طی شانزده ماه به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه بیست و یک نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: با توجه به افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار ایران خودرو و بزرگراه فتح حجم بار ترافیکی این منطقه کاهش یافته و همچنین نرخ تصادفات منجر به فوت در این منطقه کمتر می شود.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.