سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال 5 میلیون نفری درتبلیغات گردشگری مجازی پایتخت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران از یکسان‌سازی چارچوب تبلیغات شهرتهران برای نوروز 93 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آرش ظفری با اعلام این خبر افزود: رنگ آبی برای گردشگری، لوگوی مهمان طهران، فصل همدلی و شعارگردشگری « تهران را ببینیم» از جمله فعالیت‌ها در بحث یکسان سازی است.
 
وی ادامه‌داد: در بحث تبلیغات محیطی هم در تمام مراکز دیدنی ، بویژه 20 مسیر گردشگری بوسیله بنرهای اطلاع‌رسانی همه مراکز گردشگری،خدمات ارایه شده و ... به گردشگران اطلاع‌رسانی شده است.
 
وی اضافه کرد: همچنین تمام مراکز اسکان نوروزی شهرداری تهران و ستاد اسکان فرهنگیان نیز در دروازه‌های ورودی پایتخت و ورودی مراکز اقامتی نیز اطلاع‌رسانی شده است.
 
ظفری با اشاره به این مهم که تلاش شد بحث تبلیغات گردشگری در 2مرحله انجام شود هم تصریح کرد: در گام اول حساس‌سازی مد نظر قرار گرفت.بنابراین با بنرهای «نوروز تهران دیدنی است»،«مهمان تهران باشید » و... گام اول تبلیغات انجام شد.در مرحله بعد هم معرفی تورها همراه با عکس،سامانه 137 و تیزرهای تلویزیونی مد نظر قرار گرفت.
 
رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران با یادآوری این نکته که در سال گذشته وایام نوروز92 بیش از250 خبر درحوزه گردشگری تولید واطلاع‌رسانی شد اظهارکرد:خوشبختانه تا قبل از آغاز سال 93  بیش از 400خبر از وضعیت گردشگری نوروزی تهران  تولید و اطلاع‌رسانی شده است.
 
ظفری ادامه داد: همچنین در سال گذشته 80 هزار نفر با سامانه 137 و در راستای خدمات گردشگری تماس گرفتند که این رقم ،پیش از آغاز فعالیت‌های گردشگری نوروز 93 به 30 هزار ثبت تماس منجر شده است.
 
وی «تهران کارت» را فعالیت موثر دیگر در راستای توسعه گردشگری پایتخت عنوان و تصریح کرد: دارندگان این کارت می‌توانند از خدمات مترو و بی.آر.تی به طور رایگان و از سایر خدمات گردشگری تا سقف70درصد بهره‎مند شوند.
 
رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران همچنین با اشاره به این موضوع که رسانه‎های مکتوب در ایام نوروز غیرفعال هستند بیان‌کرد: در حوزه اطلاع رسانی از ظرفیت رسانه‌های دیداری،شنیداری و الکترونیک بهره‌مند خواهیم شد.
 
ظفری افزود: همچنین در 500فضای مجازی تبلیغات گردشگری تهران انجام شده که خوشبختانه تاکنون بازخورد واستقبال 5میلیون نفری داشته است.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.