سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعای خیر زنان سرپرست خانوار زندگی دختری را در اعماق چاه بیمه کرد

مادر دختری که به اعماق چاه 12متری در شهرک اکباتان سقوط کرده بود، گفت: دعای خیر زنان سرپرست خانوار سلامتی دخترم را هنگام سقوط به اعماق این چاه بیمه کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران  پس از دریافت خبر وقوع  حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاهای 98 و گروه امداد و نجات 8 را به محل حادثه در شهرک اکباتان، میدان هگمتانه اعزام کرد.
شهرام روحی افسر آماده منطقه 1 عملیات که در لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت دراین باره گفت: نداشتن درپوش و حفاظ مناسب چاه فاضلاب شهری باعث سقوط بانوی جوانی به اعماق چاهی به عمق 12 متر شده بود.
وی افزود: براثر این حادثه رهگذر جوان دچار مصدومیت شدید از چند ناحیه شده بود که آتش نشانان به سرعت با کشیدن نوار هشداردهنده و احتیاط محل حادثه را ایمن سازی کرده با بکارگیری ابزار نجات و تجهیزات لازم وی را با فیکس کردن بر روی برانکارد مخصوص در نهایت دقت و مهارت بیرون کشیده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

خبرنگار ما در گفتگو با «کبری محمدی» مادر مصدوم  آخرین وضعیت این دختر جوان را پس از سقوط به این چاه 12متری جویا شد .

 خانم محمدی گفت: پس از انتقال دخترم به بیمارستان رسول اکرم(ص) مشخص شد که وی از ناحیه سر و کمر آسیب دیده بود اما اکنون وی بهبود یافته است.

وی که در موسسه «نیکوکاری رایحه» به زنان سرپرست خانوار خدمات متنوع اجتماعی و حمایتی ارائه می کند ادامه داد: نجات معجزه آسای دخترم به دلیل دعای خیر این زنان است و خداوند به واسطه انجام نیت خیر در کمک رسانی به افراد کم برخوردار جامعه دخترم را از مرگ حتمی نجات داد.

محمدی ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی، نجاتگران آتش نشانی و امدادگران اورژانس 115منطقه پنج در نجات دخترش از اعماق چاه 12 متری اضافه کرد: این نیروها در نجات دخترم نقش ویژه ای برعهده داشتند که از زحمات یکایک آنان قدردانی می کنم.

این حادثه 24 اسفندساعت 8 و 40 دقیقه صبح و هنگام عزیمت دختری دانشجو به نام «شهرزاد محمدی» به دانشگاه محل تحصیل خود در شهرک اکباتان، میدان هگمتانه رخ داده است.
برچسب ها: دعا ، خیریه ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.