سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک امیر کاوه آهنین جان به مناسبت آغاز سال جدید

بازیگر نمایش "سه روایت از زندگی" سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، امیرکاوه آهنین جان که قرار است فروردین سال آینده در نمایش "سه روایت از زندگی " به کارگردانی سیما تیرنداز، به ایفای نقش بپردازد، پیام تبریک سال نو را به روابط عمومی تماشاخانه ارائه کرده است که بدین شرح است:

هر سال که به روزهای پایانی سال نزدیک میشیم خسته و گیج و شلوغ از پستی و بلندیهای روزها و لحظات پشت سر گذاشته برای خود و عزیزان و آشنایانمون سلامتی و اتفاقات مثبت و آرزوهای رنگی میکنیم.

اما سال گذشته با همه ی فراز و نشیبش برای من یک حادثه ی بسیار زیبا (اجرای نمایش ناتمام) داشت که خیلی از ناگواریها رو برام کمرنگ و گاه بیرنگ کرد.

خوشحالم که خداوند دوباره این فرصت رو به من داده تا باز هم لذت اجرایی رو که در سال 92 با همین گروه داشتم، این بار در فروردین ماه سال 93 با نمایش "سه روایت از زندگی" را تماشاخانه ی ایرانشهر داشته باشم.

 من از صمیم قلب برای تمامی هموطنانم چشیدن مجدد و مجدد موفقیتهاشون رو آرزومندم و در فروردین ماه 1393 میزبان وجود نازنینشون در وعدگاه تماشاخانه ایرانشهر، سالن استاد سمندریان هستم.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: تئاتر ، نوروز ، بازیگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جواد اسحق زاده
۲۳:۱۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
نقشش همیشه عالی بوده سلام من از دوستان صمیمی امیر در دوم راهنمایی هستم خیلی دوست دارم تماس پیدا کنم واز نزدیک ببینمش اگر امکان داشت شماره ای برای تماس بگذارید ممنون