سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انوشیروان ارجمند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

نوید حس زیبا در دعای تحویل سال نو دارم

دعال اول تحویل سال نو احوال خوشی را به همه نوید می‌دهد.

 انوشیروان ارجمند، بازیگر تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من در شهر بلوچستان به دنیا آمدم و تا 6 سالگی در آنجا بزرگ شدم و سپس تحصیلاتم را در تهران گذراندم و نزدیک به 20 سال در شهر مقدس مشهد زندگی کردم. 

وی در مورد مراسم عیدنوروز گفت: در ایران مراسم دید و بازدید به یک شکل انجام می شود و اقوام کوچک به دیدار بزرگترها می روند و آنچه که رسم بود به یکدیگر کادو و عیدی می دهند. 

این بازیگر پیشکسوت در پاسخ به سوال اینکه تلویزیون در سالی که گذشت را چطور دیدید افزود: من استقلال لازم در میان فیلم سازان و دست اندرکاران برای ارائه کارهای زیبا و شاخص ندیدم و به نظرم نویسندگان و سناریست ها و دست اندرکاران دچار خوسانسوری شده‌اند. 

وی درادامه گفت: خودسانسوری بلایی بسیار بزرگ و بازدارنده بوده و اگر نویسندگان با خیال راحت و با ذهنی آماده به نوشتن بپردازند به طور قطع صداوسیما یکی از مراکز فرهنگی بزرگی خواهد شد که می‌تواند در برگیرنده همه جامعه ایران از جمله نویسندگان سینماگران، نمایش‌گران و تصویرگران سریال های تلویزیونی باشد. 

وی در بهترین فال در هنگام تحویل سال نو گفت: به نظرم دعای تحویل سال که احوال خوش را به همه نوید داده سال خوش را برای همه آرزو می کنم. 

وی پیرامون بهترین عیدی در سال نو گفت: به طور معمول عیدی گرفتن از پدر و مادرم که هم اکنون در قید حیات نیستند برایم لذت بخش بود چرا که حس نشاط و شادابی خاصی به ما می داد. 

وی در پایان گفت: در این سال دعا می کنم که حضرت حق به همه ایرانیان در درجه اول سلامتی و سپس بهروزی، نیک بختی و سعادت عنایت بفرماید همانگونه که سبزی درختان را و گل های بهاری را برای پرندگان و بلبلان ارمغان می دهد. 


انتهای پیام/اق
برچسب ها: هنرمندان ، نوروز ، تبریک ، عید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.