سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام 17 هزار بازرسي بهداشت محيط در طرح بسيج سلامت نوروزي

طرح بسيج سلامت نوروزي از ابتداي اسفند در شهرهاي زير پوشش دانشگاه علوم پزشکي مشهد آغاز شده و بيش از 17 هزار بازرسي در قالب اين طرح از اماکن تهيه و توزيع مواد غذايي و عمومي صورت گرفته است .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا، مدير گروه بهداشت محيط و حرفه اي معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي مشهد با اشاره به فعاليت بيش از 57 هزار مراکز تهيه و توزيع مواد غذايي، اماکن عمومي و بين راهي در شهرهاي زير پوشش دانشگاه اظهار داشت:‌ بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده کارشناسان بهداشت محيط از هشت صبح الي هشت شب به طور مستمر از اين مکانها بازديد و موارد بهداشتي را کنترل مي کنند.
 
مهندس حسني با اشاره به اينکه تامين سلامت مجاوران، زائران و مسافران از اهداف مهم اين طرح به شمار مي رود خاطر نشان کرد:‌ بر اين اساس بيش از 9 تن مواد غذايي غير قابل مصرف از سطح مراکز تهيه و توزيع مواد غذايي جمع آوري و 460 متخلف نيز به مراجع غذايي معرفي شدند.
 
وي افزود: ‌همچنين دارا بودن کارت معاينه بهداشتي براي تمامي افرادي که در مراکز تهيه و توزيع مواد غذايي و اماکن عمومي فعاليت مي کنند الزامي است و در اين راستا حدود 5 هزار کارت معاينه بهداشتي صادر شده است .
 
مدير گروه بهداشت محيط و حرفه اي معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي مشهد افزود:‌ انجام بيش از 9 هزار مورد کلر سنجي آب نيز از ديگر اقدامي است که در قالب اين طرح انجام شده است .

انتهاي پيام/
برچسب ها: بازرسی ، بهداشت ، محیط ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.