سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویندوز فون جدید مایکروسافت بزودی برای گوشی های هوشمند عرضه می شود

احتمالا تا دو هفته دیگر ویندوز فون 8.1 به بازار خواهد آمد هرچند که هنوز وب سایت رسمی مایکروسافت ویژگی های آن را قرار نداده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در حالیکه مایکروسافت پیش از این اعلام کرده است که در بهار سال جاری ویندوز فون جدید خود را در دسترس قرار می دهد، و هرچندکه به طور رسمی هنوز نام این نسخه جدید اعلام نشده است اما همگی می دانیم که نام آن Windows Phone 8.1 خواهد بود.

دانسته یا ندانسته, مایکروسافت نام windows phone 8.1 را در کنار windows phone 8 در وب سایت رسمی خود قرار داده است. متاسفانه اگر شما بر روی لینک ویندوز فون 8.1 کلیلک کنید, به جای اینکه ویژگی های این سیستم عامل را به شما معرفی کند، به صفحه ای ارجاع داده می شوید که پیغام (Not Found) در آن وجود دارد.

البته از قبل می دانیم که کلید های ویژه در نمایشگر، دستیار صوتی به نام Cortana, مرکز اطلاع رسانی به نام Action Center, پشتیبانی از دو سیم کارت و سازگاری با Qualcomm SoCs جدید از ویژگی های جدید آن است.

این شرکت احتمالا سیستم عامل 8.1 را در آوریل  (فروردین) روانه بازار کند. پیش از این اعلام شده بود که این ویندوز میان روزهای دوم و چهارم اوریل عرضه می شود. احتمالا تا آن زمان سخت افزار های جدید سازگار با این سیستم عامل در دسترس خواهند بود و این امر تنها به شرکت نوکیا اختصاص ندارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قیمت گوشی
۱۱:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون از سایت خوبتون
http://e-tablet.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C/