سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های زنده شبکه‌ی خبر با حال وهوای نوروزی

برنامه‌های زنده شبکه خبر همزمان با فرارسیدن خبر همزمان با فرارسیدن سال نو با رویکردی نوروزی روی آنتن می‌رود.

"مجید سرابی"، مسئول برنامه‌های زنده شبکه خبر، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در ایام نوروز برنامه‌هایی را تدارک دیدیم که با مراکز استان‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کنیم و از معرفی مکان‌های گردشگری، آئین‌ها و سنت‌های استان‌های مربوط اطلاعاتی را به بینندگان ارائه می‌دهیم. ضمن اینکه با مقامات عالی مربوطه استان‌ها در این برنامه به گفتگو می‌پردازیم.

وی عنوان کرد: از بخش‌های شاخص برنامه بخش گفتگو زنده این است که با وزرا و مقامات عالی کشور در قالب مصاحبه 24 دقیقه‌ای هر روز از ساعت 15:30 تا 16 برنامه خواهیم داشت.

سرابی تصریح کرد: ضمن اینکه دو یا سه گفتگوی زنده بر اساس اتفاقات و رویدادهای روز از جمله بررسی داده‌ها و جاده در سفرهای نوروزی، میزان جریمه‌های جدید، نظارت و ارزیابی روی کنترل قیمت اجناس در برنامه انجام می‌گیرد.

وی گفت: هر روز از ایام هفته ساعت 18:30 ارتباط مستقیم با خارج از کشور داریم که از جمله ارتباط‌ها می‌توان به‌روز سه‌شنبه (لندن)، چهارشنبه(دمشق و سوریه)، یک‌شنبه و پنج‌شنبه عصر(عراق)، دوشنبه و پنج‌شنبه صبح(افغانستان) اشاره کرد.

سرابی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های زنده شبکه خبر اجرایی" سحر امامی"، "رسول ساجدی"، امیرهوشنگ کاظمی"، "محمدرضا عسگری" و به سردبیری "مجید پرگو" و "یوسف اسماعیلی" با هماهنگی" مهدی عابدی" روی آنتن شبکه خبر می‌رود.


انتهای پیام/اق

برچسب ها: شبکه ، خبر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.