سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"امروز" با فیلم نامه‌ای سرد و بی‌رمق

میرکریمی در مقام کارگردان تمام سعی‌اش را می‌کند که به فیلمنامه سرد و بی‌رمقی که به همراه شادمهر راستین نوشته، کمی حس و حال ببخشد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ رضا میرکریمی به عنوان کارگردان این قدر با تجربه است که بتواند فضایی یک دست در تازه‌ترین فیلم‌اش خلق کند. میرکریمی در مقام کارگردان تمام سعی‌اش را می‌کند که به فیلمنامه سرد و بی‌رمقی که به همراه شادمهر راستین نوشته، کمی حس و حال ببخشد.

اما مشکل اصلی همان طور که اشاره شد، به فیلمنامه پرعیب و ایراد اثر برمی‌گردد. سطحی و بی‌اوج و فرود، با مشکلات منطقی که در شخصیت اصلی دیده می‌شود(چرا باید با سکوت شخصیت اصلی همذات‌پنداری کنیم وقتی هیچ پیشینه درست و حسابی برای این سکوت ارائه نمی‌شود؟) و همراه با تلاش بیش از حد برای شیرفهم کردن تماشاگر داستانی که دکتر مجد(شبنم مقدمی) برای یونس(پرویز پرستویی) تعریف می‌کند و ارتباط مستقیم‌اش با شخصیت خود یونس به قدری آشکار و رو است که می‌تواند تماشاگر را به راحتی دلزده کند.

منبع: مجله دنیای تصویر


انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.