سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از پخش حاشيه‌هاي پزشكي محقق شد

از كمك يك ميلياردي به "نازنين زهرا" تا نجات چندين بيمار نيازمند

خيرين كشورمان پس از گزارش حاشيه‌هاي پزشكي 20:30 چندين بيمار نيازمند را تحت پوشش خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،پس از پخش گزارش حاشيه‌هاي پزشكي 20:30 در تاريخ بيست و يكم اسفند ماه و اختصاص بخشي از اين گزارش به كودكي بيمار با نام "نازنين زهرا" و اعلام نياز وي به كمك مالي ، تماس‌هاي بسياري با باشگاه خبرنگاران در خصوص كمك به اين بيمار گرفته شد.

كمك‌ها به حدي بود كه برخي از افراد خير حتي تا مبلغ يك ميليارد تومان هم آماده كمك به اين بيمار بودند.برخي افراد نيز اعلام كردند ماهيانه مبلغي را از 200 تا 600 هزار تومان به طور ماهيانه به خانواده اين كودك پرداخت مي كنند.

تعداد تماس‌ها و مبلغ كمك‌ها به اندازه‌اي بالا رفت كه خبرنگار ما تصميم گرفت از اين خيرين براي كمك به چندين بيمار ديگر درخواست كمك كند و بدين ترتيب پس از جمع آوري مبلغ مورد نياز براي كمك به نازنين زهرا ، مبلغ قابل توجهي براي كمك به چندين بيمار نيازمند ديگر نيز جمع آوري شد.

برخي از اين بيماران عبارت بودند از : دختر چهار و نيم ساله‌اي كه براي ادامه زندگي نيازمند پيوند استخوان بود ، كمك به فردي كه هر آمپول تزريقي وي ماهيانه 5 ميليون تومان هزينه مي برد، كمك به كودكي كه براي خريد سلول پيوند استخوان نيازمند 35 ميليون تومان بود و  كمك به كودكي كه براي جراحي چشم به 1.5 ميليون تومان هزينه نيز داشت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حاشیه ، پزشکی ، کمک ، بیمار ، نیازمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علي
۲۳:۴۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۲
سلام ماكه 22 سال ازدواج كرده ايم و هنوز بچه دار نشده ايم به مرگزنابار وري قم مراجه كرده ايم و براي ادامه درمان پولي نداشتيم هزينه كنيم چجور ميتونيم از خيرين عزيز درخواست كمك بكنيم چونكه نه خيري از مشگل ما خبر داره و نه ما كسي را ميشناسيم كه مشگلمان را به او بگويم فقط چشم اميدمان به خداوند و ملت ايران است
حسین
۱۹:۴۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۲
پیامبر اکرم (ص) فرمود:"مؤمنان در دوستی و مهربانی مانند بدن انسان هستند. اگر یکی از اعضای بدن درد کند دیگر اعضای بدن با همدردی می کنند و بی تاب می شوند"