سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گوشی های هوشمند جدید Karbonn + عکس

گوشی های Karbonn ساخت یک شرکت هندی است که این شرکت سه مدل گوشی هوشمند جدید را تا اوایل اردیبهشت وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ موبایل های مارک Karbonn از گوشی های ساخت شرکت هند است. این شرکت سه مدل گوشی هوشمند جدید با نام های Titanium Hexa, Titanium Octane Plus and Titanium Octane را تا اوایل اردیبهشت وارد بازار خواهد کرد.

اولین مدل آن یعنی Titanium Hexaپردازنده ای 1.5 گیگاهرتزی دارد که اجازه فعالیت همزمان شش هسته را می دهد.

این مدل مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی با قدرت تفکیک 1920*1080 پیکسل است و رم آن 2 گیگ است. دوربین پشت آن 13 مگاپیکسل و رم داخلی 16 گیگابایت است. حافظه ان را می توان با استفاده از یک حافظه جانبی افزایش داد.

نمایشگر مدل دوم یعنی Titanium Octane Plus Full HD خواهد بود و قدرت پردازشگر آن 1.7 گیگاهرتز است. رم آن 2 گیگابایت و 16 مگاپیکسل دوربین دارد. دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسل است.

مدل Titanium Octane نسخه ضعیف تر مدل Octane Plus است. نمایشگر آن 5 اینچی است و رم 1 گیگابایت است. پردازشگر ان همانند مدل قوی تر 1.7 گیگاهرتز است.

دوربین پشت ان 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی ان 5 مگاپیکسل است. این گوشی دارای خرین نسخه بلوتوث و وای فای است. باتری ان نیز 2000 میلی امپر می باشد. قیمت این مدل در حدود 280 دلار و قویترین مدل این سری 295 و مدل هگزای ان 240 دلار می باشد.

امیدواریم که این سری از گوشی های هندی را در بازار ایران مشاهده کنیم و بتوانیم کیفیت و کارایی آنها  را با دیگر محصولات مقایسه کنیم.

برچسب ها: کربن ، تلفن همراه ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.