سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخوت:

علل صدور آرا عجیب کمیته انضباطی فشارهای بیرونی است/ بعضی‌ها دست به دست هم داده‌اند که نیروی زمینی سقوط کند

سرپرست تیم نیروی زمینی تهران گفت: بطور قطع علت صدور سه رای صادره کمیته انضباطی فشارهای خارجی است که بر فدراسیون وارد شده و مقصر کمیته انضباطی نیست.

اخوت سرپرست تیم نیروی زمینی تهران در خصوص دیدار 15 دی ماه 92 با شهرداری یاسوج و شرایط آن به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در تاریخ 15 دی ماه در یاسوج قرار بوده است که با تیم شهرداری یاسوج دیداری را انجام دهیم و ما با توجه به شرایط سخت از جمله تاخیر هواپیما سرمای هوا و بارش برف صبح روز بازی خودمان را به یاسوج رسانده‌ایم که متاسفانه با سهل ‌انگاری مسئولان شهرداری مواجه شده بودیم و شرایط انجام بازی فراهم نشده بود.
 
وی در ادامه افزود: باید یادآوری کنم مسئولان یاسوجی سهل‌انگاری کرده‌اند زیرا وظیفه میزبان آماده کردن شرایط زمین بازی برای انجام یک بازی بوده است.
 
اخوت ادامه داد: ما  می‌گوییم مسئولان شهرداری از چهار روز قبل زمان داشتند که شرایط زمین را برای بازی اعم از آماده کردن و تمیز کردن زمین بازی و انداختن کاور در هنگام بارش برف، آماده کنند ولی بطور کل سهل انگاری کردند و باعث مشکلات فراوانی برای ما شده است.
 
سرپرست تیم نیروی زمینی به علل این سهل انگاری پرداخت و تاکید کرد: بطور حتم به دلیل مشکلات درون تیمی که در شهرداری یاسوج است این سهل انگاری صورت گرفته است و به ما اعلام کرده‌اند بازی انجام نمی‌شود و باید به تهران باز گردیم.
 
وی ادامه داد: پس از آن جلسه‌ای دیگر تشکیل شده که در آن مسئولان دو باشگاه و نماینده فدراسیون حضور داشت که بازی در گچساران برگزار می‌شود.
 
اخوت به آرا کمیته انضباطی اشاره و اضافه کرد: این مسئله به کمیته انضباطی ورود کرد و بر اساس مقررات و مستندات نتیجه بازی را سه بر صفر بود شهرداری اعلام نموده است، در مرحله دوم مسئولان نیروزی زمینی براساس ارائه مستندات به کمیته انضباطی تقاضای دادرسی جدید را انجام داده‌ایم که در مرحله دوم بدون حضور نماینده از تیم نیروی زمینی و بدون اطلاع ما رای کمیته انضباطی در دادرسی مجدد به اجرا گذاشته شده بود که باید نیروی زمینی در یاسوج بازی را برگزار و فقط هزینه رفت و برگشت تیم توسط شهرداری یاسوج پرداخت شود.

سرپرست تیم نیروی زمینی تصریح کرد: ما دوباره نیز مستندات جدید خود را به کمیته انضباطی و همچنین به حضور بهروان تقدیم کرده‌ایم و پیگیر مجدد این قضیه هستیم.

وی به اقدامات شهرداری یاسوج اشاره کرد و افزود: تیم شهرداری نامه‌ای به استاندار محترم استان کهکیلویه وبویراحمر ارسال کرده اند که با توجه به بحران بارش برف این حادثه رخ داده است درحالی که سازمان مدیریت بحران استان عملاً نامه استاندار کهکیلویه وبویراحمر را نقض کرده‌اند واعلام داشتند که این بحران مربوط به چهار روز پیش است.

اخوت به رای سوم کمیته انضباطی اشاره کرده وعنوان کرد: در رای سوم مقرر شده است که بازی دوتیم تجدید شده ودر ورزشگاه رجایی شهر قزوین در یک زمین بی‌طرف برگزار شود که به نظر می‌رسد این آرا کمیته انضباطی گیج کننده است.

سرپرست تیم نیروی زمینی اذعان کرد: اگر براساس مستندات رای اول کمیته انضباطی صادر شده و مطابق قانون بوده است چرا رای به 3-0 داده شده است واگر حکم اولی اشتباه بوده تجدید بازی در یاسوج به چه جهت وبراساس چه مستنداتی صادر شده است و درحکم سوم براساس چه تبصره‌ای بازی ما در زمین بی‌طرف و در قزوین و بدون حضور تماشاگر باید برگزار شود به طور قطع صدور سه حکم عجیب وغریب بردازنده‌ی فوتبال ما نیست.

البته به کمیته انضباطی ایراد نمی‌گیرم زیرا قصور از جای دیگر است و فشارهای بیرونی باعث می‌شود که چنین احکام عجیب و غریبی صادر شود.

وی تصریح کرد: بعضی‌ها دست به دست هم داده‌اند که نیروی زمینی سقوط کند وبا حکم تجدید بازی ویا صدور احکام دیگر موجبات سقوط تیم نیروی زمینی را فراهم کنند که این موارد برازنده فوتبال ایران نیست البته فشارهای بیرونی کمیته انضباطی را وادار به صدور احکام متفاوت کرده است و معتقدم فشارهایی از خارج فدراسیون بر صدور آرا کمیته انضباطی حاکم است.

اخوت در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که ما به تیم نیروی زمینی هر چه سریعتر ختم بخیر شود و ما شاهد عدالت در فوتبال لیگ پایین‌تر باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.