سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 12 در آستانه بهار خانه تکانی می‌شود

مدیر اداره خدمات شهری شهرداری منطقه 12، از آماده‌سازی و پاکسازی بیش از 40 میلیون مترمربع معابر و جداول این منطقه در آستانه بهار خبر داد.

نامدار شیخی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح آماده‌سازی و پاکسازی بیش از 40 میلیون مترمربع معابر و  جداول منطقه 12 همزمان با طرح استقبال از بهار و فصل همدلی در دستور کار اداره خدمات شهری شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
این طرح همزمان با طرح استقبال از بهار و فصل همدلی در اسفند ماه و آستانه سال 93 در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این طرح اکیپ‌های اجرایی اداره خدمات شهری به منظور آماده‌سازی و پاکسازی بیش از 40 میلیون متر مربع معابر و جداول نواحی 6 گانه منطقه 12 در آماده باش کامل‌اند.
 
شیخی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده‌سازی و پاکسازی بیش از 40 میلیون مترمربع در نواحی 6 گانه منطقه 12، پاکسازی معابر اصلی و فرعی نواحی 6 گانه منطقه 12 با متراژ 41 میلیون و 533 هزار و 180 مترمربع، شستشوی 83 هزار و 233 متر مربع متر طول شستشوی جداول در نواحی 6 گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: نظافت، پاکسازی، ترمیم و مرمت سیستم روشنایی در نواحی 6 گانه، نظافت و پاکسازی سقف پل‌های عابر پیاده در نواحی 6 گانه منطقه 12 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.